جدی شدن انتقال این استقلالی به ایتالیا


جدی شدن انتقال این استقلالی به ایتالیا

مجید حسینی مدافع ملی‌پوش باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه احتمال دارد که در فصل آِینده پایش به یکی از تیم‌های مطرح باشگاه ایتالیا باز شود. نوشته جدی شدن انتقال این استقلالی به ایتالیا اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

جدی شدن انتقال این استقلالی به ایتالیا

نام مجید حسینی در لیست خرید تیم ایتالیایی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۳
جدی شدن انتقال این استقلالی به ایتالیا

مجید حسینی مدافع ملی‌پوش باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه احتمال دارد که در فصل آِینده پایش به یکی از تیم‌های مطرح باشگاه ایتالیا باز شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از سایت جنوا ۲۴ ایتالیا، مجید حسینی ، بازیکن خط دفاعی تیم ترابزون‌اسپور ترکیه و سابق استقلال و ماندرد اوگالده، مهاجم تیم سن‌خوزه کاستاریکا در فهرست خرید‌های تابستانی سمپدوریا قرار گرفتند.

این رسانه ایتالیایی که طی گزارشی به طور مفصل به خرید های احتمالی این فصل باشگاه سمپدوریا پرداخته است با اشاره به اینکه این مدافع ایرانی ترابوزان اسپور ترکیه یکی از گرینه های خرید سمپدوریا در خط دفاع محسوب می شود نوشته است:

یک نام عجیب که در نقل‌وانتقال‌های تابستانی سمپدوریا به چشم می خورد مجید حسینی از تیم ترابزون‌اسپور ترکیه است. این بازیکن مرکزی خط دفاع سابقه ۱۳ بازی در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران از جمله ۳ بازی در جام جهانی ۲۰۱۸ را دارد.

این در حالی است ک پیش از این هم رسانه‌های ترکیه‌ای اعلام کردند تیم‌های آنتالیااسپور و سمپدوریای ایتالیا با ارسال پیشنهاد‌هایی به ترابزون‌اسپور خواهان جذب مجید حسینی شدند.

جدی شدن انتقال این استقلالی به ایتالیا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید