سرمربی جدید نماینده دسته یکی والیبال ارومیه مشخص شد


سرمربی جدید نماینده دسته یکی والیبال ارومیه مشخص شد

ارومیه- ایرنا- مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: رسول بنایی‌کیا به‌طور رسمی به عنوان سرمربی تیم شهرداری جوان ارومیه، نماینده آذربایجان‌غربی در لیگ دسته یک والیبال معرفی شد.

پیمان رضایی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم شهرداری جوان نماینده والیبال استان و شهر ارومیه در فصل جاری لیگ دسته یک خواهدبود و امروز با معارفه رسول بنایی کیا به عنوان سرمربی، ابراهیم کریم به عنوان سرپرست و کریم قصاب تبریزی به عنوان مدیزفنی، تیم وارد مرحله انتخاب بازیکن و آماده‌سازی جهت حضور قدرتمند در لیگ شد.

وی با اشاره به آغاز تمرینات این تیم از اواخر هفته بیان کرد: تیم شهرداری جوان ارومیه با هدف پشتوانه سازی برای تیم لیگ برتری با حضور بازیکنان نوجوان و جوان بومی در لیگ دسته یک والیبال کشور حضور خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: کادر فنی تلفیقی از تجربه و نیروی جوانی است و تمامی مربیان و اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم هم بومی خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه ریزی یکساله و مدون این تیم افزود: هدف اصلی باشگاه پشتوانه سازی برای تیم والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر و ایجاد مسیر صحیح برای پیشرفت نوجوانان و جوانان آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه است.
تیم‌های شهرداری و آذرباتری ارومیه در لیگ برتر و شهرداری جوان ارومیه در لیگ دسته یک نمایندگان والیبال استان در لیگ‌های والیبال این فصل کشور خواهندبود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی