امید آفرینی به جامعه مهمترین رسالت رسانه‌ها در شرایط کنونی است


امید آفرینی به جامعه مهمترین رسالت رسانه‌ها در شرایط کنونی است

اصفهان- ایرنا- مسئول روابط عمومی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: امید آفرینی و ایجاد نشاط مهمترین رسالت رسانه‌ها در شرایط کنونی است.

سرهنگ پاسدار علی قمیان روز چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری ایرنا به مناسبت روز خبرنگار اظهارکرد: رسانه و خبرنگار نقش بسزایی در حرکت جامعه به سمت نشاط و امید دارد.
وی با اشاره به نقش بیماری کرونا و بزرگنمایی رسانه‌های بیگانه از مسائل و مشکلات جامعه، تصریح کرد: در چنین فضایی که دشمن به دنبال دمیدن یاس و ناامیدی به جامعه است، نقش رسانه‌های همسو با نظام اسلامی در تقویت روحیه جامعه نقشی حساس و خطیر است.
مسئول روابط عمومی و تبلیعات سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان افزود: تبیین و ارائه دستاوردها، اقدامات و خدمات انجام شده و حرکت رو به‌ رشد نظام اسلامی می‌تواند در خنثی سازی توطئه‌های دشمن موثر باشد.
وی با اشاره به رویکرد بسیج، بیان کرد: رویکرد سپاه و بسیج استان خدمت رسانی به آحاد مردم است و در این راستا از تمامی ظرفیت‌های خود برای تحقق این مهم استفاده می‌کند.
قمیان اظهارکرد: هدف از بازدید از رسانه‌های استان تقویت ارتباطات، تقدیر از زحمات رسانه‌ها و خبرنگاران و هم‌افزایی بیشتر و بهره‌مندی از ظرفیت رسانه‌ها در راستای اهداف بسیج است.
وی با اشاره به عرصه‌های مختلف فعالیت‌های بسیج، تصریح کرد: ده‌ها رده بسیج در استان آماده خدمات رسانی به مردم هستند که بستر و چرخه بزرگ تولید خبر را فراهم کرده‌اند.
۱۷ مردادماه روز شهادت محمود صارمی خبرنگار ایرنا، روز خبرنگار یادآور زحمات و تلاش‌های انسان‌های شریفی است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده داشته و به مدد قلم‌های پاک و صادق و توانای خود، موجبات روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می‌آورند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن