انتقاد سازنده رسانه‌ها به پیشبرد اهداف ورزش کمک می‌کند


انتقاد سازنده رسانه‌ها به پیشبرد اهداف ورزش کمک می‌کند

اصفهان- ایرنا- سرپرست باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: انتقاد سازنده و به دور از منفی گرایی به پیشبرد اهداف همه بخش‌های ورزش به خصوص رشته فوتبال کمک شایانی می‌کند.

احمد جمشیدی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از خبرگزاری ایرنا به مناسبت وروز خبرنگار اظهارداشت: از خبرگزاری ایرنا که در انعکاس اخبار باشگاه ذوب آهن به دور از حاشیه قدردانی می کنم و این جلسات با بحث های فنی می تواند به باشگاه بزرگ ذوب آهن و سپاهان کمک کند.

وی با تاکید بر ضرورت تعامل بیشتر بین رسانه و ورزش، اظهارداشت: رسانه ها باید با انتقاد درست در جهت پیشرف ورزش کشور و استان بیشتر گام بردارند.

وی برگزاری میزگردها از جمله ورزشی در ایرنا را کاری تاثیرگذار برشمرد و افزود: امیدوارم با تعامل خوبی که بین این باشگاه و ایرنا وجود دارد این برنامه ها ادامه یابد و ما در این زمینه آماده همفکری و تعامل بیشتر هستیم.

جمشیدی فرهنگ سازی در حوزه ورزش را ضروری دانست و گفت: فرهنگ سازی می تواند در فوتبال به تعالی و رشد این ورزش کمک کند و رسانه ها در این زمینه میتوانند در بخش های مختلف به خصوص هواداران نقش مهمی ایفا کنند.

وی تصریح کرد: باشگاه ذوب آهن از هیچ تلاش و کوششی در همکاری با ایرنا دریغ نمی کند و آمادگی هر نوع همکاری را در بخش رسانه ای دارد.

در این دیدار مجتبی فریدونی، عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن گفت: هر کسی با هر سطح تخصص و سواد و شغلی در گوشه دهنش درگیر ورزش است.

وی با بیان اینکه همیشه باید بین رسانه ها و ورزش تعامل باشد گفت: اگر جامعه ورزش را در نظر بگیریم چرخ ورزش باید بچرخد و این تعاملات دو طرفه ادامه یابد.

فریدونی افزود: روزهای که بحث کرونا بود خیلی ها اعتقاد داشتند لیگ برتر فوتبال کشور ادامه نیابدد اما اعتقاد داشتم باید شروع شود چون مردم به یک نشاطی از جمله ورزش احتیاج دارند.

وی با بیان اینکه فوتبالیست ها به مسئولیت اجتماعی خودشان که ایجاد نشاط اجتماعی است عمل می کنند، افزود: باید تعامل کنیم چرخ ورزش بچرخد و نشاط و شور اجتماعی که وظیفه اجتماعی است ادامه یابد.

وی تصریح کرد: باشگاه ذوب آهن اصفهان تلاش می کند فضای تعامل و سازنده ای با رسانه ها داشته باشد.

مسئولان باشگاه ذوب آهن روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از خبرگزاری ایرنا از سه تن از خبرنگاران ورزشی این رسانه ملی تجلیل کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق