بازگشت هافبک آرسنال به رئال با تصمیم زیدان


بازگشت هافبک آرسنال به رئال با تصمیم زیدان

دنی سبایوس هافبک رئال که قرضی برای آرسنال بازی می کرد، به مادرید باز خواهد گشت.

به گزارش "ورزش سه"، دنی سبایوس که تابستان 2017 از بتیس به رئال مادرید پیوست، سال گذشته به صورت قرضی راهی آرسنال شد. زین الدین زیدان روی این بازیکن حساب نمی کرد و او چاره ای جز ترک رئال نداشت.

بازگشت هافبک آرسنال به رئال با تصمیم زیدان

شرایط سبایوس در آرسنال با اونای امری تعریفی نداشت ولی با اخراج او و آمدن میکل آرتتا همه چیز برای ستاره اندلوسی بهتر شد. او توانست در ترکیب ثابت توپچی ها جایگاه خوبی پیدا کند و حتی در فینال جام حذفی برابر چلسی نیز در ترکیب تیمش بود و کمک کرد آرسنال عنوان قهرمانی را کسب کند.

در حالی که به نظر می رسید او یک سال دیگر هم قرضی در آرسنال بماند و حتی قطعی راهی تیمی دیگر شود، رسانه های اسپانیایی خبر از درخواست زین الدین زیدان برای بازگشت سبایوس دادند. خبری که برای آرسنالی ها بد و غیرمنتظره بود. او در کنار گرانیت ژاکا در خط میانی توپچی ها زوج خوبی تشکیل داده بود و آرتتا روی این بازیکن حساب ویژه ای برای فصل بعد باز می کرد اما حالا باید با جدایی او کنار بیاید.

بازگشت هافبک آرسنال به رئال با تصمیم زیدان

طبق گزارش آاس، سبایوس در تمرینات پیش فصل رئال مادرید حاضر خواهد شد و به نظر می رسد که زیدان پس از ناکامی در لیگ قهرمانان، قصد دارد خط میانی تیمش را برای فصل بعد دگرگون کند و به سبایوس نیز وعده حضور در ترکیب ثابت را خواهد داد. روز گذشته همچنین اعلام شد که مارتین اودگارد نیز که قرضی برای سوسیداد بازی می کرد به رئال باز خواهد گشت تا مشخص شود که زیدان قصد دارد رئال مادریدی جدید را راهی فصل بعد کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403