چند اثر به جشنواره استندآپ کمدی همدان ارسال شد؟


چند اثر به جشنواره استندآپ کمدی همدان ارسال شد؟

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از ارسال 35 اثر ویدئویی از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره استندآپ کمدی خبر داد و گفت: داوران این... ادامه مطلب نوشته چند اثر به جشنواره استندآپ کمدی همدان ارسال شد؟ اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از ارسال ۳۵ اثر ویدئویی از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره استندآپ کمدی خبر داد و گفت: داوران این رویداد انتخاب شده و آثار را بررسی می‌کنند.

به گزارش شیرین طنز، احمدرضا احسانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به تازگی داوران جشنواره سراسری استندآپ کمدی مشخص شده و کار پالایش و ارزیابی آثار را انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: محمدرضا الوند، محمدجواد کبودراهنگی و احمد بیگلریان از پیشکسوتان و برجستگان هنرهای نمایشی هستند که به عنوان داوران این رویداد هنری انتخاب شده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: جشنواره استندآپ کمدی با موضوع کرونا و با هدف نشاط‌بخشی به جامعه در دوران فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

به گفته احسانی به نفر اول ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نفر دوم ۲ میلیون تومان، نفر سوم یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و نفرات چهارم و پنجم هریک یک میلیون تومان به عنوان جایزه اعطا می‌شود.

وی با بیان اینکه فراخوان این رویداد در اردیبهشت ماه منتشر شد خاطرنشان کرد: همدان در سال‌جاری برای نخستین بار در کشور میزبان چند جشنواره ملی با موضوع کرونا در فضای مجازی بود که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی