پردرآمدترین بازیگر سینما معرفی شد


این بازیگر باز هم عنوان پردرآمدترین مرد سال سینمای جهان را از آن خود کرد. او در سال مالی گذشته که نیمی از آن تحت تاثیر کرونا گذشت، نزدیک 90 میلیون دلار درآمد داشت.

به گزارش سایت طلا، دواین جانسون بازیگر فیلم‌های اکشنی چون «سریع و خشمگین» با درآمد ۸۷ میلیون و ۵۰۰ هزار دلاری از ژوئن سال ۲۰۱۹ تا ابتدای ژوئن سال ۲۰۲۰ پردرآمدترین بازیگر مرد سینمای جهان شد.

این بازیگر بخشی از این درآمد را از بازی در فیلم «اعلان قرمز»‌ محصول نتفلیکس به دست آورد. او برای حضورش در این فیلم ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار دستمزد گرفت.

پس از جانسون در فهرست پردرآمدترین بازیگران سینمای جهان نام رایان رینولدز با درآمد ۷۱ میلیون دلاری به چشم می‌خورد. رینولدز که در «اعلان قرمز» کنار جانسون جلوی دوربین رفته، در فیلم «۶ زیرزمینی» هم نقش اصلی را بازی کرده است.

سال گذشته در مجموع، ۱۰ بازیگر پردرآمد سال بیش از نیم میلیارد دلار درآمد داشتند که بیش از یک چهارمش از بازی در محصولات نتفلیکس به دست آمده است.

پردرآمدترین بازیگر سینما معرفی شد

سومین بازیگر مرد پردرآمد در این فهرست که مجله فوربس منتشر کرده است، مارک والبرگ است. این بازیگر و تهیه‌کننده مشهور بیش از ۵۸ میلیون دلار کسب کرده است.

رده‌های چهارم و پنجم این فهرست به ترتیب به بن افلک و وین دیزل تعلق دارد.

اکشی کومار تنها ستاره بالیوودی این فهرست است که با درآمد ۴۸ میلیون دلاری در جایگاه ششم ایستاده است.

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

قیمت طلا تا کجا سقوط خواهد کرد؟+پیش بینی | 10.6 هزار بدهی ۱۱ میلیارد دلاری ایران/۴.۷ میلیارد دلار سررسید شد | 39.7 هزار با خوردن این 20 غذا مرگ در انتظار شماست | 34.2 هزار 15 غذا که سالم تصور می شوند اما بسیار مضر هستند | 4.1 هزار این رفتارها افراد زیادی را عاشق شما می کند | 6.1 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس