فرمانده انتظامی نیر: رسانه‌ها در ارتقای امنیت اجتماعی همراه پلیس هستند


فرمانده انتظامی نیر: رسانه‌ها در ارتقای امنیت اجتماعی همراه پلیس هستند

اردبیل - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان نیر با بیان اینکه سرعت، صحت و دقت رسالت اصلی رسانه‌هاست، گفت: خبرنگاران و اهالی خبر و رسانه در ایجاد و ارتقای امنیت اجتماعی همراه پلیس هستند.

فرمانده انتظامی نیر: رسانه‌ها در ارتقای امنیت اجتماعی همراه پلیس هستندفرمانده انتظامی نیر: رسانه‌ها در ارتقای امنیت اجتماعی همراه پلیس هستندبه گزارش ایرنا، سرهنگ سعید یوسفی فعال روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار اظهارداشت: رسانه‌ها در جهت آگاهی مردم و بصیرت‌افزایی و ترسیم راه بسیار خوب عمل کرده و افتخار داریم به عنوان یک نهاد انقلابی انتقادات اهالی رسانه را شنوا هستیم.
وی اضافه کرد: خبرنگاری ترکیبی از عشق و هنر است و رسالت شما در زمینه سرعت دقت و صحت بوده که این سه شاخص تاثیرگذار باید در مسیر ارتقای امنیت اجتماعی در حوزه انتظامی باشد.

یوسفی فعال بیان کرد: امروز رسانه‌ها قدرت خوبی دارند و در این حوزه از قدرت رسانه باید در جهت اصلاح رفتار، رویکرد، رفع دغدغه‌های مردم بویژه جوانان استفاده شود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در انتشار اخبار می‌توانند در افزایش امیدواری و توان شادابی و نشاط در جامعه تلاش بیشتری داشته باشند، افزود: نگاه خبرنگار به وقایع و حوادث بسیار مهم بوده و مردم از این نگاه الهام می‌گیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل