اصناف و اتحادیه‌های صنفی خلخال در مقابله با کرونا ضعیف عمل می‌کنند


اصناف و اتحادیه‌های صنفی خلخال در مقابله با کرونا ضعیف عمل می‌کنند

اردبیل _ ایرنا _ معاون امور عمرانی فرماندار و رییس ستاد قرارگاه زیستی خلخال گفت: عملکرد اصناف و اتحادیه‌های صنفی در اجرای دستورالعمل‌های این ستاد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا ضعیف است.

به گزارش ایرنا ، رضوان صادقی روز چهارشنبه در جلسه ستاد قرارگاه زیستی خلخال افزود: در حالی که صاحبان واحدهای صنفی و بازاریان خلخال به لحاظ قرار داشتن در معرض خطر ابتلا کرونا باید بیش از دیگران پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند اما بیشتر آنها به موضوع اهمیت نداده و از ماسک و مواد ضدعفونی در محل کار خود استفاده نمی‌کنند و نظارت اتحادیه های صنفی نیز در این زمینه ضعیف است.

وی همچنین با انتقاد از برخی مسوولان این شهرستان گفت: عملکرد برخی از مسوولان عضو ستاد قرارگاه زیستی این شهرستان ضعیف و غیرقابل قبول است.

او اظهارداشت: پیشگیری و مقابله با کرونا به تنهایی از عهده دانشکده علوم پزشکی خلخال خارج است و باید این مهم با همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد قرارگاه زیستی به نحو احسن انجام شود.

صادقی با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا و بیماران بستری در بیمارستان خلخال در نیمه اول مرداد ماه امسال گفت: شیوع کرونا همچنان به عنوان یک تهدید بزرگ علیه سلامتی مردم مطرح بوده و وضعیت این شهرستان همچنان قرمز است.

وی با اشاره به برگزاری آزمون سراسری کنکور در پایان مردادماه اظهارداشت : انتظار از مسوولان دستگاه‌های اجرایی این ستاد همکاری با آموزش و پرورش شهرستان برای فراهم ساختن زمینه برگزاری بی‌خطر این آزمون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

معاون فرماندار خلخال همچنین گفت: عزاداری‌های ماه محرم امسال متفاوت از سال‌های گذشته بوده و همه هیات‌های مذهبی و گردانندگان دسته‌های عزاداری ضمن هماهنگی قبلی با اداره تبلیغات اسلامی و دریافت مجوز برای اجرای برنامه‌های عزاداری خود، موظف به رعایت پروتکل‌های ‌بهداشتی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مصدومیت عالیشاه تا چه حد جدی است؟