ستاره سیتی ادامه لیگ قهرمانان را از دست داد


ستاره سیتی ادامه لیگ قهرمانان را از دست داد

امکان دارد سرخیو آگوئرو، ستاره 32 ساله منچسترسیتی ادامه لیگ قهرمانان را نیز از دست بدهد. نوشته ستاره سیتی ادامه لیگ قهرمانان را از دست داد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ستاره سیتی ادامه لیگ قهرمانان را از دست داد

آگوئرو مهاجم آرژانتینی سیتی به احتمال فراوان قادر به همراهی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا نخواهد بود
نویسنده : parsfootball news
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۷
ستاره سیتی ادامه لیگ قهرمانان را از دست داد

امکان دارد سرخیو آگوئرو، ستاره ۳۲ ساله منچسترسیتی ادامه لیگ قهرمانان را نیز از دست بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حدود هفت هفته پیش بود که سرخیو آگوئرو ، بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچسترسیتی دچار مصدومیت شدیدی شد و همان موقع پپ گواردیولا اعلام کرد این مهاجم آرژانتینی دیدار برگشت مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان را از دست خواهد داد، اما حالا زمان بازگشت این بازیکن به ترکیب سیتیزن ها در هاله ای از ابهام قرار دارد.

رسانه های نزدیک به منچسترسیتی مدعی شدند شرایط سرخیو آگوئرو مشخص نیست و احتمال دارد او ادامه رقابت های لیگ قهرمانان این فصل را نیز از دست بدهد. البته کاروان سیتی امروز برای دیدار مقابل لیون در مرحله یک چهارم نهایی راهی شهر لیسبون شد و سرخیو آگوئرو نیز آنها را همراهی کرد، اما تقریبا غیبت این بازیکن در دیدار مقابل لیون قطعی خواهد بود.

منچسترسیتی در صورت برتری برابر نماینده فرانسوی باید در مرحله بعد به مصاف برنده بارسلونا و بایرن مونیخ برود که بی شک دیدار دشواری خواهد بود. البته گابریل ژسوس در دیدار مقابل رئال مادرید عملکرد درخشانی داشت و پایه گذار صعود تیمش به این مرحله شد، اما بی شک پپ گواردیولا امیدوار است حداقل در بازی های پایانی لیگ قهرمانان قادر به استفاده از سرخیو آگوئرو در ترکیب باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک