رسمی ؛ پایان کار گلر فرانسوی در رئال مادرید


رسمی ؛ پایان کار گلر فرانسوی در رئال مادرید

باشگاه رئال مادرید به صورت رسمی اعلام کرد قرارداد آلفونس آرئولا با این تیم به پایان رسید و او به پاری سن ژرمن بازخواهد گشت. نوشته رسمی ؛ پایان کار گلر فرانسوی در رئال مادرید اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

رسمی ؛ پایان کار گلر فرانسوی در رئال مادرید

آرئولا گلر فرانسوی رئال مادرید که به صورت قرضی در این تیم توپ می‌زد، به psg برگشت
نویسنده : parsfootball news
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۳
رسمی ؛ پایان کار گلر فرانسوی در رئال مادرید

باشگاه رئال مادرید به صورت رسمی اعلام کرد قرارداد آلفونس آرئولا با این تیم به پایان رسید و او به پاری سن ژرمن بازخواهد گشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از جدایی کیلور ناواس از رئال مادرید و پیوستن این دروازه بان به پاری سن ژرمن، لوس بلانکوس به شکل قرضی آلفونس آرئولا را از این تیم به خدمت گرفت اما بعد از گذشت یک فصل حالا جدایی این دروازه‌بان فرانسوی از سانتیاگو برنابئو قطعی شده است.

در همین رابطه لحظاتی پیش باشگاه رئال مادرید به شکل رسمی اعلام کرد که بعد از پایان یافتن قرارداد آلفونس آرئولا با این تیم او حالا باید به پاری سن ژرمن بازگردد. در بیانیه باشگاه اسپانیایی در این رابطه آمده است:

این باشگاه دوست دارد از آرئولا بخاطر فداکاری، حرفه ای بودن و رفتار مثال زدنی خود در این فصل تشکر کند و در مرحله جدید زندگی برای او آرزوی موفقیت می کند. رئال مادرید همچنین از PSG سپاسگزار است که این فرصت را به ما داد که آرئولا بتواند در ترکیب مان حضور داشته باشد.”

گلر فرانسوی در طول این فصل کمتر توسط زین الدین زیدان به کارگرفته شده چراکه تیبو کورتوا، دروازه‌بان اصلی لوس بلانکوس به حساب می‌آمد. با این حال او چند مسابقه برای رئال به میدان رفت و عملکرد نسبتاً خوبی را نیز از خود ارائه داد. آرئولا حالا باید به پاری‌سن‌ژرمن بازگردد اما بعید به نظر می رسد که باشگاه فرانسوی نیز برنامه‌هایی برای حفظ او داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات