توزیع بیش از 100 هزار سری جهیزیه توسط رده‌های سپاه در سراسر کشور


توزیع بیش از 100 هزار سری جهیزیه توسط رده‌های سپاه در سراسر کشور

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران از توزیع 101 هزار و 92 سری جهیزیه توسط تمام رده‌های سپاه در سراسر کشور تا امروز خبر داد.

سردار سیدضیاءالدین حزنی عصر سه‌شنبه ۲۱ مردادماه در مراسم اهدای یک هزار سری جهیزیه به زوج‌های جوان استان فارس در قالب طرح سراسری احسان علوی و استمرار کمک‌های مؤمنانه که به‌همت قرارگاه امنیتی ـ اجتماعی احمدبن موسی(ع) سپاه فجر برگزار شد، به نقش مردم در نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: به دلیل اینکه نگاه جمهوری اسلامی به مردم است جایگاهش متعالی است و تمام تلاش ما در سپاه این است که آسایش و آرامش مردم خود را فراهم کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه فجر فارس همچنین اقدامات عمرانی، قضایی، اشتغالزایی و غیره سپاه را برای مردم و محرومان یادآور شد و افزود: وقتی مردم را خوشحال کنیم خداوند راضی می‌شوند و می‌توانیم کارهای خود را جلو ببریم و باید تلاش کنیم تا در غم‌ها و شادی‌ها با مردم شریک شویم تا هم غم‌ها و مشکلات قابل تحمل‌تر و هم شادی‌ها موجب نشاط اجتماعی شود.

حزنی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری عنایت ویژه‌ای به وضعیت مردم دارند، بیان کرد: وقتی مردم خوشحال می‌شوند، مقام معظم رهبری نیز خرسند می‌شوند و ما هم خوشحال می‌شویم پس باید تمام تلاش خود را برای کسب این رضایت‌ها انجام دهیم.

او با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین افتخارات سپاه این است که همیشه در کنار مردم بوده است چون در کنار آن‌ها است، گفت: سپاه همواره مردم‌یاری، مردم‌دوستی و محرومیت‌زدایی را سرلوحه امور خود قرار داده است و این‌ها جزو افتخارات ماست.

حزنی در عین حال این نکته را یادآور شد که مأموریت اصلی ما دفاع از نظام جمهوری اسلامی و تأمین امنیت پایدار است، اما رسالتمان می‌گوید که همیشه در کنار مردم باشیم.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهدای جهیزیه میان زوج‌های جوان، یادآور شد: در استان فارس تاکنون حدود ۴ سری جهیزیه توسط سپاه فجر توزیع شده و تا امروز حدود ۴ هزار و ۸۳ جهیزیه توسط رده‌های مختلف سپاه تهیه شده است.

حزنی از استان فارس به‌دلیل اجرای خوب رزمایش کمک‌های مؤمنانه به‌صورت ویژه قدردانی و بیان کرد: بنا بود اقدامات اساسی در بحث ازدواج آسان در سراسر کشور انجام دهیم و در این زمینه نیز با نهادهای مرتبط هماهنگی‌های لازم را انجام داده بودیم که سطح جهیزیه‌ها مورد رضایت مقام معظم رهبری باشد.

او با بیان اینکه توزیع این جهیزیه‌ها در بخش‌های مختلف جامعه تأثیر مستقیم دارد، از جمله تقویت بنیان خانواده‌ها، کاهش آسیب‌های اجتماعی، کمک به تولید ملی و رونق کارخانه‌ها، افزود: تمام این اتفاقاتی که در اثر اجرای طرح ازدواج آسان انجام می‌شود نتایج آن موجب رضایت مقام معظم رهبری خواهند شد.

حزنی با تصریح اینکه سپاه فجر و قرارگاه احمدبن موسی(ع) تاکنون اقدامات خوبی برای ازدواج آسان انجام داده‌اند، اظهار کرد: طرح ازدواج آسان را در سراسر کشور اجرایی می‌کنیم.

او با اشاره به همکاری نهادهای مختلف در رزمایش کمک‌های مؤمنانه تأکید کرد: باید یاد بگیریم که چگونه در کشور با همدیگر کار کنیم و رزمایش کمک‌های مؤمناه یکی از اقداماتی بود که در آن نهادهای مختلف با یکدیگر همکاری دارند و از همه مهم‌تر مشارکت مردم است که ۹۹ درصد این رزمایش را مردم انجام می‌دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !