بازیگر طنز تبریزی درگذشت + پیام انجمن هنرهای نمایشی


بازیگر طنز تبریزی درگذشت + پیام انجمن هنرهای نمایشی

محمد علیزاده بازیگر طنز پرداز تبریزی بر اثر ایست قلبی درگذشت. به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار ایلنا، محمد علیزاده بازیگر طنز پرداز... ادامه مطلب نوشته بازیگر طنز تبریزی درگذشت + پیام انجمن هنرهای نمایشی اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

محمد علیزاده بازیگر طنز پرداز تبریزی بر اثر ایست قلبی درگذشت.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار ایلنا، محمد علیزاده بازیگر طنز پرداز تبریزی ۲۰ مرداد براثر ایست قلبی جان خود را از دست داد.

در همین راستا، انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان شرقی به مناسبت درگذشت این هنرمند پیامی صادر کرد که متن این پیام به شرح زیر است:

بازگشت همه به سوی خدای مهربان است

متاسفانه هنرمند دیگری نیز جمع ما را ترک کرد و به آرامش جاودان، و بیکران ابدی پیوست؛ فقدان این عزیز موجبات تالم خاطر جامعه شریف و فرهیخته تئاتر استان و کشور شد‌‌.

انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی، درگذشت این هنرمند دوست داشتنی و مهربان را به خانواده ایشان، همکاران و هموطنان هنردوست تسلیت عرض نموده از خداوند منان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارد.

همچنین با توجه به تشدید شرایط بهداشتی، امید است برای این هنرمند عزیز در اولین زمان مناسب مراسم یادبود و بزرگداشتی درخور جایگاه این بزرگوار برگزار شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان