امنیت در کشور به ثبات رسیده است


امنیت در کشور به ثبات رسیده است

فرمانده ناجا با بیان اینکه  امنیت، امروز در کشور به ثبات رسیده است، گفت: خراسان جنوبی، از امن‌ترین استان‌ها است.

سردار حسین اشتری، امروز چهارشنبه ۲۲ مرداد در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: نیروی انتظامی توانسته با هدایت‌های مقام معظم رهبری حافظ ارزش‌ها در کشور باشد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بعد از دفاع مقدس باب شهادت در این سازمان باز بوده و در مقابل ناامن کنندگان کشور ماهانه شهدایی تقدیم انقلاب کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه خدا را شاکریم امروز در خراسان جنوبی هستیم تا پیگیر امورات نیروی انتظامی باشیم، تصریح کرد: نیروهای انتظامی از مرزها تا شهرها و روستاها حضوری فعال دارند.

اشتری با بیان اینکه در خراسان جنوبی وضعیت خوبی در کاهش جرائم و وقوع حوادث نا امن کننده داشته‌ایم، اظهار کرد: خراسان جنوبی از امن‌ترین استان‌های کشور است که این امنیت به واسطه مردم متدین و ولایی استان، حضور نیروهای مسلح و علمای برجسته و همکاران نیروی انتظامی کسب شده است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح جزء پیشگامان امنیت هستند، تصریح کرد: نیروی انتظامی، اقدامات خوبی در ارتقاء امنیت و خدمت به مردم داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه در بررسی‌های مراکز افکارسنجی نیروی انتظامی مجموعه رو به رشدی بوده است، افزود: ناجا از نظر بودجه‌ای با مشکل مواجه است و اعتباراتی که تعلق می‌گیرد نیز کفاف مأموریت‌ها را نمی‌دهد، اما با روحیه‌ای که همکاران نیروی انتظامی دارند در همین شرایط نیز کارها به خوبی دنبال شده است.

اشتری ادامه داد: در طرح همدلی و کمک مومنانه، ۷۰ هزار بسته معیشتی به واسطه کمک کارکنان نیروی انتظامی تهیه کردیم که ارزش هریک از این سبدها بین ۳۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان بوده است.

وی بیان کرد: خدمات سردار شجاع در پنج سال گذشته، باعث ایجاد کارهای زیربنایی و زیرساختی بسیاری در استان در ارزیابی‌ها جزء استان‌های خوب تلقی می‌شده‌اند.

اشتری با بیان اینکه اکنون از سردار شجاع در فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی استفاده خواهد شد، خاطرنشان کرد: در جایگزینی فرمانده انتظامی استان نیز به دنبال فردی که شایستگی لازم را داشته باشد بودیم و سرهنگ فرشید را شناسایی و به عنوان فرمانده انتظامی این استان معرفی می‌کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق