جریان آردهای بی‌کیفیت توزیعی در بین نانوایان بروجنی چه بود؟


جریان آردهای بی‌کیفیت توزیعی در بین نانوایان بروجنی چه بود؟

برخی نانوایان بروجنی علت بی‌کیفیت بودن نان در این شهرستان را بی‌کیفیت بودن آردهای توزیعی عنوان کرده‌اند در همین خصوص نیز کلیپی در فضای مجازی منتشر شده است، این موضوع را از مسئول مربوطه جویا شدیم.

به گزارش ایسنا، چند روز گذشته کلیپی در فضای مجازی از گلایه‌های یک نانوای بروجنی بر بی‌کیفیت بودن آرد یارانه توزیعی در بین نانوایان این شهرستان منتشر شده است، در این کلیپ اجسام خارجی در کیسه‌های آرد مشاهد می‌شود که قطعا این آرد بی‌کیفیت می‌تواند سلامت شهروندان را به خطر بیندازد.

در این کلیپ کوتاه نانوا معتقد است بی‌کیفیت بودن نان به علت بی‌کیفیت بودن آرد تولیدی در یکی از کارخانجات آرد در شهرستان بروجن است، خبرنگار ایسنا این موضوع را از مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری جویا شده است، پاسخ مسئول مربوطه به شرح زیر است.

کیقباد قنبری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص گلایه برخی از نانوایان در خصوص پایین بودن کیفیت آرد یارانه‌ای، اظهار کرد: در کارخانجات آرد چهارمحال و بختیاری، آرد بر اساس استانداردها تولید می‌شود و از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

مدیرکل شرکت غله و خدمات چهارمحال و بختیاری افزود: آرد تولیدی در کارخانجات از نظر کیفیت مورد آزمایش قرار می‌گیرد، همچنین سازمان صمت نیز بر کیفیت آرد نظارت انجام می‌دهد.

وی توضیح داد: نگهداری آرد در نانوایی باید در شرایط خاصی صورت بگیرد، نگهداری غیراصولی و به مدت طولانی موجب می‌شود این آرد کیفیت اولیه خود را از دست بدهد، اما گاهی برخی از نانوایان بی‌انصافی می‌کنند.

قنبری تأکید کرد: سلامت و جان شهروندان برای ما اهمیت بالایی دارد، بنابراین ما تمام توان خود را به‌کار می‌گیریم تا به سلامت مردم آسیبی وارد نشود، این موضوع حتما مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی