عملکرد خبرگزاری شبستان استان فارس، در دهه کرامت قابل تجلیل است


عملکرد خبرگزاری شبستان استان فارس، در دهه کرامت قابل تجلیل است

آیت الله دژکام، پس از شنیدن گزارش عملکرد نماینده خبرگزاری شبستان،‌ پیرامون عملکرد این خبرگزاری در ایام دهه کرامت، گفت: این حجم از فعالیت خبرگزاری شبستان در استان فارس، پیرامون دهه کرامت و سومین حرم اهل بیت (ع)، قابل تجلیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (یکشنبه ۱۹ مرداد) در حاشیه نشست صمیمانه با اصحاب رسانه، پس از شنیدن گزارش عملکرد نماینده خبرگزاری شبستان،‌ پیرامون عملکرد این خبرگزاری در ایام دهه کرامت، گفت: این حجم از فعالیت خبرگزاری شبستان در استان فارس، پیرامون دهه کرامت و سومین حرم اهل بیت (ع)، قابل تجلیل است.

نماینده ولی فقیه در فارس و تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) با اشاره به اینکه از خبرگزاری شبستان هم جز این توقعی نیست و این رسانه در حوزه عملکردی در دهه کرامت موفق عمل کرده است،‌ یادآور شد: باید برای بهتر شدن موضوع دهه کرامت یک موضوع راهبردی مورد نظر قرار گیرد و من مدت هاست به آن تفکر می کنم و رسانه ها هم در این راه می توانند یاری رسان باشند.

خاطر نشان می شود، نمایندگی خبرگزاری شبستان در فارس در ایام دهه مبارک کرامت، تعداد ۱۰۷ خبر، گزارش تصویری، کلیپ، مصاحبه اختصاصی و گفتگو را پیرامون این دهه و حضرت امام رضا (ع)،‌ حضرت معصومه (س)‌ و حضرت شاهچراغ (ع) منتشر کرد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟