فرمانداران چالدران و شاهین‌دژ فردا، میهمان سامانه 111


فرمانداران چالدران و شاهین‌دژ فردا، میهمان سامانه 111

ارومیه- ایرنا- مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: فرمانداران شهرستان‌های چالدران و شاهین‌دژ فردا، چهارشنبه میهمان سامانه ارتباط مردم و دولت هستند.

رسول مقابلی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: "حسن محمدزاده" از ساعت ۱۰ تا ۱۱ و "ایوب آذین‌پور" از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲:۳۰ فردا به سوالات مردم پاسخ می‌دهد.

وی اضافه کرد: پیش از شیوع بیماری کرونا طی سال گذشته حدود ۵۰ مدیر استانی از طریق سامد با مردم ارتباط برقرار کرده‌اند که این روند دوباره آغاز شده است.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان‌غربی بیان کرد: در دور جدید حضور مدیران استانی در سامد نیز حدود ۴۵ مدیر استانی در این سامانه برای پاسخ به مردم حضور یافته اند که از جمله آنها سه معاون سیاسی امنیتی اجتماعی، هماهنگی امور اقتصادی و امور عمرانی استاندار و حدود ۳۰ مدیرکل حوزه های مختلف استانداری و نهادهای مختلف در سطح استان به همراه فرمانداران شهرستان های مختلف شمالی و جنوبی استان هستند.

مقابلی ادامه داد: مردم می‌توانند با شماره‌گیری ۱۱۱ به صورت رایگان مشکلات خود را بدون واسطه با مدیران مرتبط در میان بگذارند و از ابتدای فصل پاییز سال گذشته صدها مورد از این طریق ارتباط مردمی برقرار شده است.

دولت با راه اندازی سامانه ارتباط مردمی (سامد) گوشی به دست است تا با راهی مناسب و کم هزینه با مردم ارتباط مستقیم برقرار کند و گام‌های بزرگ‌تری در راستای رفع مشکلات آنها بردارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا