هنوز نتایج انتخابات فراکسیون ائتلاف نیروهای انقلاب به صورت رسمی اعلام نشده است/ زمان اعلام نتایج انتخابات را نمی‌‎دانم!


هنوز نتایج انتخابات فراکسیون ائتلاف نیروهای انقلاب به صورت رسمی اعلام نشده است/ زمان اعلام نتایج انتخابات را نمی‌‎دانم!

عضو فراکسیون ائتلاف نیروهای انقلاب مجلس شورای اسلامی در مورد نتایج انتخابات این فراکسیون گفت: فعلا نه چیزی را انکار می‌کنم و نه تایید می‌کنم چون هنوز چیزی برای ما، محرز نشده است.

«سید علی موسوی»، نماینده ملکان که گفته شده در انتخابات هیئت رئیسه فراکسیون ائتلاف نیروهای انقلاب مجلس تا این لحظه بیشترین رأی را بدست آورده است در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در واکنش به این خبر گفت: شایعه است شاید هم برنده شده باشم اما هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص زمان اعلام رسمی نتایج انتخابات فراکسیون ائتلاف نیروهای انقلاب تصریح کرد: اطلاعی ندارم.

عضو فراکسیون ائتلاف نیروهای انقلاب مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دلیل اینکه این فراکسیون، ائتلافِ نیروهای انقلاب اسلامی است، انتظار داریم که این انتخابات به عنوان یک موفقیت برای نیروهای ائتلاف ثبت شود و تجربه خوب و مثبتی داشته باشیم که براساس آن برنامه‌های دینی، ارزشی و انقلابی پیش برود.

موسوی با تاکید براینکه هنوز نتایج به صورت رسمی اعلام نشده است، خاطرنشان کرد: فعلا نه چیزی را انکار می‌کنم و نه تایید چون هنوز چیزی، برای ما محرز نشده است. 2/5

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403