400 بسته غذای گرم در بین نیازمندان توزیع شد


400 بسته غذای گرم در بین نیازمندان توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) گفت: 400 بسته غذای گرم به مناسبت سالروز ولادت حضرت موسی کاظم (علیه السلام) به همت فعالان این کانون تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

«سید هاشم سیدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 400 بسته غذای گرم به مناسبت سالروز ولادت حضرت موسی کاظم (علیه السلام) به همت فعالان این کانون تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) تصریح کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا این بسته های غذایی با رعایت پروتکل های بهداشتی تهیه و در اختیار خانواده های نیازمند و محروم قرار گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: از مهمترین اهداف اجرای این طرح فرهنگی با هدف کمک به خانواده های نیازمند و محروم در این روزهای سخت و گرفتاری و بیماری است.

وی خاطر نشان کرد: عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از نیازمندان و مستمندان از دیگر اهداف اجرایی این طرح بود.

سیدی اظهار داشت: تاکنون در توزیع بسته های کمک های مومنانه، بسته های بهداشتی و معیشتی، دوخت ماسک و کمک به ضدعفونی معابر و منازل از مهمترین اقدام های برای مقابله با بیماری کرونا توسط این کانون بود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) افزود: این فعالیت های خیرخواهانه تا زمان تداوم این بیماری ادامه خواهد داشت و امیدواریم با مشارکت خیرین بتوانیم خدمات بهتر و بیشتری به نیازمندان و محرومان ارائه دهیم.

پایان پیام/365

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...