خوش اخلاقی شهید «محمدهادی نعمتی» باعث شده بود از همه نقاط شهر جهرم عضو پایگاه مسجد باشند


خوش اخلاقی شهید «محمدهادی نعمتی» باعث شده بود از همه نقاط شهر جهرم عضو پایگاه مسجد باشند

نیکجو با اشاره به خصوصیات برجسته اخلاقی شهید «محمدهادی نعمتی»، فرمانده پایگاه مقاومت «کربلا» مسجد جامع جهرم، گفت: خوش اخلاقی شهید «محمدهادی نعمتی» باعث شده بود از همه نقاط شهر جهرم عضو پایگاه مسجد باشند.

«رضا نیکجو» در حاشیه برگزاری پنجمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس که به صورت ویدئوکنفرانس در شهرستان جهرم برگزار شده بود، با اشاره به خصوصیات برجسته اخلاقی شهید «محمدهادی نعمتی»، فرمانده پایگاه مقاومت «کربلا» مسجد جامع جهرم، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: این شهید بزرگوار بسیار اهل مراقبت بودند حتی اگر ناخواسته غیبتی می شنید، سه روز خود را ملزم به گرفتن روزه می کرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» مسجد جامع جهرم خاطرنشان کرد: فعالیت ایشان در مسئولین فرماندهی پایگاه به گونه ای بود که با نیرو های پایگاه خوش برخورد بودند و باعث شده بود که از همه نقاط شهر جهرم عضو پایگاه مسجد باشند و در دفتر حضور و غیاب ایشان نیز الان موجود است.

وی که هم اکنون مسئولیت فرماندهی پایگاه مقاومت مسجد را برعهده دارد، افزود: نیرو های پایگاه را برادران خود می دانست و صدا می کرد و همیشه متذکر می شد که هیچگاه من را فرمانده نخوانید که فرماندهی از آن امام حسین است.

نیکجو افزود: پیگیری امور شخصی و کمک به نیرو های پایگاه از دیگر خصوصیات فرماندهی وی در پایگاه بود و امروز به لطف خدا ما هم در پایگاه تمام خصوصیات فرماندهی شهید را اگر لایق باشیم، برای اجرا سرلوحه کار قرار دادیم.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)