نقل و انتقالات یوونتوس | آندره آ پیرلو تمایلی به فروش لئوناردو بونوچی ندارد


نقل و انتقالات یوونتوس | آندره آ پیرلو تمایلی به فروش لئوناردو بونوچی ندارد

لئوناردو بونوچی همچنان بازیکن یوونتوس خواهد ماند.

به محض انتخاب آندره آ پیرلو به عنوان سرمربی جدید یوونتوس، شایعات نقل و انتقالات پیرامون باشگاه یوونتوس بسیار داغ شد و انتظار می رود تحولات زیادی در ترکیب بیانکونری ایجاد شود. گفته شد آندره آ آنیلی از رفتار لئوناردو بونوچی به عنوان کاپیتان تیم، عصبانی است اما نارضایتی رئیس یوونتوس به معنی خروج لئوناردو بونوچی از تورین نیست.

به نقل از رومئو آگرستی؛ پیرلو خواهان حفظ لئوناردو بونوچی در ترکیب یوونتوس است و تمایلی به قرار دادن نام این مدافع 33 ساله در لیست فروش باشگاه ندارد. بنابراین فرضیه فروش لئوناردو بونوچی منتفی است و حالا باید منتظر ماند و دید که آیا او همچنان در غیاب جورجو کیه لینی، کاپیتان باقی می ماند یا خیر. همچنین فروش دنیله روگانی در حال حاضر در اولویت نیست و او تنها در صورت رسیدن پیشنهادی منطقی، ترکیب تیم پیرلو را ترک خواهد کرد.

لازم به ذکر است، لوکا مومبلانو مدعی شد لوییس آلبرتو هافبک خلاق لاتزیو، گزینه اصلی آندره آ پیرلو برای تقویت خط هافبک یوونتوس است.

همچنین بخوانید: لئوناردو بونوچی | عصبانیت آنیلی از مصاحبه های اخیر مدافع یوونتوس / ادعای گاتزتا یوونتوس وارد کورس جذب ساندرو تونالی نمی شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج