شرایط خرید و فروش لاستیک تامین شده با ارز نیمایی اعلام شد


شرایط خرید و فروش لاستیک تامین شده با ارز نیمایی اعلام شد

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس روز سه شنبه 21 مردادماه طی ارسال نامه ای به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس، معاونت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شیراز، روسای ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان های تابعه، رئیس اتاق اصناف مرکز...

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس روز سه شنبه 21 مردادماه طی ارسال نامه ای به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس، معاونت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شیراز، روسای ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان های تابعه، رئیس اتاق اصناف مرکز استان و همچنین رئیس اتحادیه صنف لاستیک فروش شهر شیراز، شرایط خرید و فروش لاستیک های تامین شده با ارز نیمایی در سامانه جامع تجارت را اعلام کرد.

در متن این نامه آمده است:

سلام علیکم

با احترام، به پیوست تصویر نامه شماره 122352/60 مورخ 14/5/99 مدیرکل محترم دفتر امور خدمات بازرگانی وزارت صمت، به انضمام دستورالعمل ثبت موجودی و خرید و فروش لاستیک تامین شده با ارز نیمایی در سامانه جامع تجارت جهت اطلاع، اجرا و ابلاغ به زینفعان ارسال می گردد.

براین اساس متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه kala.ntsw.ir اقدام به درخواست الکترونیکی لاستیک نمایند و بدون نیاز به حواله و سهمیه بندی، لاستیک مورد نیاز را خریداری کنند. بدیهی است در صورت وجود هرگونه مشکل در خصوص سامانه مذکور، مراتب می بایست از طریق پشتیبانی سامانه به شماره 75492000-021 داخلی 14 در زمان اداری و در ساعات (8 الی 14) پیگیری گردد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید