سنگ تمام مسیح علینژاد برای یک تروریست +عکس


سنگ تمام مسیح علینژاد برای یک تروریست +عکس

در پی بازداشت سرکرده گروهک تروریستی تندر، مسیح علینژاد حمایت بی‌سابقه‌ای از این تروریست انجام داده است.

به گزارش جام نیوز، مسیح علینژاد، پیمانکار وزارت خارجه آمریکا که تا چندی پیش روابط پشت پرده‌ای با تروریست‌ها و برهم زنندگان امنیت ایران داشت، در پی بازداشت جمشید شارمهد و ترس و واهمه‌ای که در میان اپوزیسیون ایجاد شده، نقاب از چهره برداشته و رسما به حمایت علنی از سرکرده گروهک تروریستی تندر پرداخت.

علینژاد در ابتدا ضمن تماس با فرزندان شارمهد از آنها خواست تا ویدئویی ضبط کرده و در آن پدر خود را بی‌گناه معرفی کند. این ویدئو در صفحات اجتماعی مسیح علینژاد منتشر شده است.

ویدئو

مسیح علینژاد که به اعتقاد کاربران فضای مجازی، پس از روح الله زم و جمشید شارمهد، نفری بعدی است که توسط فرزندان غیور ایران بازداشت خواهد شد، پس از انتشار این ویدئو، برای این تروریست سنگ تمام گذاشته و در اینستاگرام خود پتیشن فرزندان او را منتشر کرد!

سنگ تمام مسیح علینژاد برای یک تروریست +عکس

عکس | استوری مسیح علینژاد

جالب اینجاست که هیچ یک از اعضای اپوزیسیون چنین حمایتی از این تروریست بدنام انجام نداده و حتی برخی به تخریب شارمهد پرداختند؛ چرا که جمشید شارمهد قبل از بازداشت و زمانی که در آمریکا بسر می‌برد، در تلویزیون خود به صراحت مسئولیت انفجار تروریستی در شیراز را برعهده گرفته و تهدید کرده بود که به این اقدامات ادامه خواهد داد.

106

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری تلخ از انفجار مغازه عطرفروشی در ارومیه!