افزایش 68 درصدی مرسولات پستی استان طی 5 ماه گذشته


افزایش 68 درصدی مرسولات پستی استان طی 5 ماه گذشته

مدیرکل پست فارس از افزایش 68 درصدی مرسولات پستی استان طی 5 ماه گذشته براساس داده‌های آماری ترافیک مرسولات پستی خبر داد.

مهدی آزادی سه‌شنبه ۲۰ مرداد در جمع خبرنگاران گفت: عمده این مرسولات را خریدهای اینترنتی شامل مایحتاج ضروری، لوازم بهداشتی، ضدعفونی کننده‌ها، پوشاک و کفش تشکیل می‌دهد.

او افزود: این خریدها توسط خریداران سفارش و توسط پستچی‌ها در سطح استان توزیع می‌شود.

مدیرکل پست فارس خاطرنشان کرد: در ۵ ماهه نخست امسال، ۴ میلیون و ۱۲۰ هزار مرسوله پستی ثبت شده که بطور میانگین روزانه بین ۱۶ تا ۱۷ خودروی پستی مشغول به فعالیت است.

آزادی همچنین از راه‌اندازی ۴ قاب پستی در شرکت ملی پست خبر داد و گفت: در استان‌های اصفهان، تهران، همدان و خراسان این قاب پستی راه‌اندازی شده است.

او عنوان کرد: با توجه به افزایش مرسولات اینترنتی فعالان بخش تجزیه و مبادلات در پست شیراز و شهرستان‌ها برای رساندن مرسولات پستی به مردم تا پاسی از شب فعالیت می‌کنند.

مدیرکل پست فارس همچنین از راه‌اندازی پویش همدلانه بین کارکنان در راستای نهضت ایران همدل خبر داد و گفت: چاپ تمبر شناسنامه ۱۵ هزار نفری شهدا با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ۶ شهرستان استان فارس در حال انجام است.

آزادی همچنین از ابتلای ۷ نفر از کارمندان اداره پست به بیماری کرونا خبر داد و افزود: با توجه به وضعیت کنونی و شیوع بیماری با همکاری اداره ثبت احوال استان شناسنامه‌ها درب منازل به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

مدیرکل پست فارس خاطرنشان کرد: در راستای توسعه تجارت الکترونیک و ارائه خدمات به صورت غیر حضوری هم اکنون سامانه‌های مختلف در پست فارس فعال بوده و خدمات مختلفی ارائه می‌کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا