هیات مدیره سپاهان برای بررسی مسائل این باشگاه تشکیل جلسه می‌دهد


هیات مدیره سپاهان برای بررسی مسائل این باشگاه تشکیل جلسه می‌دهد

اصفهان-ایرنا- سرپرست باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: هیات مدیره این باشگاه در پی استعفای امیر قلعه نویی از سرمربیگری تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه برای 2 دیدار باقی مانده لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز در جلسه ای تصمیم گیری می‌کند.

منوچهر نیکفر روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: استعفای امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم سپاهان پذیرفته شده و برای ۲ دیدار باقی مانده در لیگ برتر برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

وی گفت: در مورد ادامه بازی‌ها،تیم توسط تکسیرا مربی سپاهان برای ۲ دیدار باقی مانده هدایت می شود و در این مورد امروز نیز هیات مدیره باشگاه سپاهان جلسه ای را برگزار می‌کند و وضعیت تیم را مورد بررسی قرار خواهد داد.

وی با بیان اینکه ۲ دیدار دیگر تا پایان لیگ برتر باقی مانده است ابراز امیدواری کرد تیم سپاهان در این بازی‌ها موفق ظاهر شود.

امیر قلعه‌نویی پس از شکست سپاهان برابر استقلال تهران در جام حذفی، با انتشار پیامی از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد.

در پیام استعفای قلعه‌نویی آمده است: بازی با استقلال برای من آخرین آزمون در قامت مربیگری سپاهان بود که دوست داشتم سربلند از آن بیرون بیایم اما مقدر نبود. خاطرات تلخ و شیرین زیادی از حضور ۳ سال اخیر در اصفهان دارم و فکر می‌کنم دیگر کافی است. از کسانی که طعنه، تهمت و ناسزا نثار من و شاگردانم کردند می‌گذرم و امیدوارم روزی دروغ‌ها در مورد هزینه‌ها، کیفیت و رفتار ما برملا شوند.

قلعه‌نویی نوشته است: من و کادر فنی در این سه سال، چه در سپاهان و چه ذوب‌آهن سعی کردیم با تمام انگیزه کار کنیم تا به موفقیت برسیم. شاید تعریف بعضی‌ها از موفقیت چیز دیگری باشد اما دیگر حوصله و زمانی برای ادامه سوتفاهم وجود ندارد.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان شب گذشته در ادامه رقابت‌های جام حذفی مقابل استقلال تهران با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و از گردونه رقابت ها حذف شد در حالی که در جدول لیگ برتر نیز در جایگاه پنجم قرار دارد و برای کسب سهمیه جام باشگاه‌های آسیا با مشکل مواجه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس