اکنون نیازمند امید و امیدآفرینی در جامعه هستیم


اکنون نیازمند امید و امیدآفرینی در جامعه هستیم

اصفهان- ایرنا- مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی اصفهان گفت: صدای مطالبه‌گری مردم از قلم خبرنگاران شنیده می‌شود، آنان در حوزه امید آفرینی در جامعه تاثیرگذارند زیرا امروز نیازمند امید و آینده روشن هستیم.

حجت الاسلام عباسعلی حیدری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در دفتر این نهاد در مجتمع اداری امیرکبیر اصفهان با اشاره به نقش مهم خبرنگاران در دشمن شناسی، تصریح کرد: خبرنگاران می‌توانند در زمینه موضع، حرکت و راهبردهای دشمن تاثیرگذار باشند و بصیرت افزایی را با انعکاس واقعیت‌ها انجام دهند.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های رهبری ارتباط صنعت با دانشگاه‌ها بوده است از این رو اقتصاد مقاومتی شکل نمی‌گیرد مگر اینکه ارتباط ایندو مرکز را شاهد باشیم.

به گفته وی همچنین ۲ رکن مهم پیشرفت در اقتصاد، صنعت و کشاورزی است که باید تقویت شوند.

وی اظهارداشت: راهبری فکری و فرهنگی مهم‌ترین محور و راهبرد ما در مجموعه دانشگاه‌های آزاد اسلامی است.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی اصفهان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب اسلامی است که هرکار ارزنده و ساختار سازی ارزشمند و حرکت و راهبرد منطقی تاثیرگذار در دانشگاه آزاد برای مجموعه نظام و انقلاب اسلامی امتیاز عظیم و مهم محسوب می‌شود.

حیدری با اشاره به رسالت و ماموریت اصلی نهاد رهبری اظهارکرد: پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری از دانشگاه و کرسی آزاد اندیشی است، ایشان در طول سالها نقشه راه را برای تمامی عرصه ها به ویژه دانشگاهی و نخبگان و حوزوی ترسیم کردند.

وی خاطرنشان کرد: این سلسله مطالبات با نگاه ویژه به جنگ نرم ترسیم شد، تعبیر رهبری درباره استادان دانشگاه‌ها فرماندهان جنگ نرم و دانشجویان افسران جوان جنگ نرم هستند.

به گفته مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی اصفهان، توانمندسازی و حمایت از نیروهای ارزشی عرصه دانشگاه، توجه ویژه به استادان و اعضای هیات علمی، ارتقا سطح دانش و تحلیل سیاسی دانشگاه‌ها را از رسالت‌های اصلی نهاد رهبری برشمرد.

حیدری با اشاره به اقدامات صورت گرفته افزود: ساختارسازی، تشکیل شورای مشورتی دانشجویی، تشکیل شورای راهبردی دفتر نهاد رهبری، کمک بسته‌های حمایتی،تشکیل کارگروه امربه معروف و نهی از منکر و تشکیل کارگروه تحکیم خانواده و آسیب‌های اجتماعی بوده است.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی اصفهان ادامه داد: در تمامی عرصه‌های فرهنگی، پژوهش و استادان باید فرمایشات و نقشه راه رهبری فصل الخطاب باشد.

دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان دارای ۲۸ واحد و مرکز با حدود ۷۵ هزار دانشجو، ۲ هزار عضو هیات علمی تمام وقت و چهار هزار استاد نیمه وقت است که حدود ۳۵ درصد از دانشجویان آن در مقطع تحصیلات تکمیلی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!