دبیرخانه احزاب عضو مقاومت تشکیل می‌شود


دبیرخانه احزاب عضو مقاومت تشکیل می‌شود

تهران-ایرنا- احزاب و گروه‌های جبهه مقاومت در دومین نشست هم اندیشی خود بر تشکیل دبیرخانه احزاب مقاومت تاکید و آن را حرکت منسجمی در راستای تقویت مقاومت و مقابله با توطئه دشمنان عنوان کردند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، دومین نشست هم اندیشی احزاب و گروه های جبهه مقاومت با هدف ایجاد هماهنگی و تعامل میان گروه های سیاسی و جهادی مؤثر در منطقه، هم‌اندیشی برای تبیین راهکارهای عملی اخراج آمریکا از منطقه به عنوان هدف مشترک، بررسی راهکارهای تحقق تمدن نوین اسلامی در سایه همکاری و تعامل جهان اسلام روز سه شنبه برگزار شد.

در این نشست، حضرت آیت الله نوری همدانی در پیامی تاکید کردند: اخراج آمریکا از منطقه یکی از ابعاد انتقام سخت خداوند از دشمنان اسلام خواهد و با بازتولید آموزه‌های وحدت گرایانه مکتب فکری شهید سلیمانی، اصل راهبردی در تقویت جبهۀ مقاومت به شمار می‌آید.

در پایان این نشست بیانیه ای قرائت شد که متن آن به شرح زیر است:

۱-وحدت و انسجام ملت‌های اسلامی منطقه در برابر توطئه‌های مثلث غربی، عربی و عبری، ضرورت اجتناب نا پذیر است.

۲-اعضای جلسه با حمایت از مقاومت لبنان و فلسطین و بحرین و یمن تداوم آنرا خواستار و تنها راه پیروزی می‌دانند.

۳-یکپارچگی ‌احزاب مقاومت در برابر توطئه‌های دشمنان را لازم می‌دانیم.

۴-انفجار بندر بیروت که خسارات سنگینی را بر مردم عزیز لبنان وارد کرد بی شک ناشی از توطئه خارجی و فساد داخلی است و حزب الله سر افراز خواهد بود.

۵- جنگ ۳۳ روزه و پیروزی حزب‌الله بر رژیم اشغالگر قدس معادلات منطقه را بسود جبهه مقاومت تغییر اساسی داد و از آن پس اسرائیل سیر نزولی خود را در منطقه طی می‌کند، به گونه‌ای که از آن زمان تاکنون اقتدار حزب الله امنیت لبنان در برابر اسرائیل را حفظ و حلقه محاصره رژیم اشغالگر را از طریق سوریه تنگ تر کرده است این جنگ جلوه‌ای از آثار ارزشمند مقاومت است که پیروزی‌های بعدی در جنگ ۲۲ روزه و ۴ روزه فلسطینی‌ها علیه صهیونیستها را رقم زد.

۶- احزاب مقاومت با الهام از استراتژی مقاومت که توصیه مستمر رهبر انقلاب اسلامی آیت الله خامنه ایست، از مقاومت مردم در تمام جبهه‌ها حمایت می‌کنند.

۷-قرن پانزدهم، قرن اسلام و توسعه اقتدار، آن در جهان است و مسلمانان با امید به آینده از چالش‌های دست ساز استکبار عبور خواهند کرد.

۸- قدس بدون هیچ تردیدی به دامن اسلام و مسلمین برخواهد گشت و توطئه صهیونست‌ها و حامیان آنها در معامله قرن و تصاحب اراضی کرانه باختری ره به جایی نخواهد برد، چرا که اسرائیل در حال فروپاشی است.

۹- احزاب عضو مقاومت با تشکیل دبیرخانه در ایران حرکت هماهنگ و منسجمی را در راستای تقویت مقاومت و مقابله با توطئه دشمنان دنبال خواهند کرد.

۱۰- جبهه مقاومت مکتب سردار شهید سلیمانی فرمانده سپاه قدس را سرلوحه فکر و عمل همه سپاهیان قدس دانسته و انتقام سخت خود را از قاتلان این سردار رشید اسلام خواهد گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق