جلسه مشترک با امام جمعه و هیات‌های کیش برگزار می‌شود


جلسه مشترک با امام جمعه و هیات‌های کیش برگزار می‌شود

کیش - ایرنا- بر اساس مصوبه امروز شورای سلامت کیش، قرار شد در خصوص عزاداری ماه محرم، در یک جلسه مشترک با حضور امام جمعه کیش و هیات‌های مذهبی تصمیم‌گیری شود.

به گزارش ایرنا، رئیس مرکز توسعه سلامت با اعلام این خبر گفت: این جلسه با هدف بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص مراسم عزاداری و سوگواری اباعبدالله الحسین بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار می‌شود.

همچنین به گفته وی تصمیم‌گیری در خصوص برگزاری نمایشگاه های تخصصی در کیش به کارگروهی پنج گانه مرکب از "شرکت سرمایه گذاری، جمعیت هلال‌احمر، مدیریت اجتماعی، مرکز توسعه سلامت و نیروی انتظامی" سپرده شد.

محمدرضا رضانیا بر تداوم آموزش غیر حضوری در جزیره کیش تاکید کرد و گفت: بر اثر شیوع موج دوم بیماری کرونا در جزیره کیش به همت اداره آموزش و پرورش بسترهای مورد نیاز با هدف ادامه آموزش های آنلاین و غیر حضوری فراهم می شود.

سخنگوی شورای سلامت همچنین در خصوص برگزاری مجامع صنفی در جزیره کیش بیان کرد: پس از ارسال درخواست مجامع صنفی به مرکز توسعه سلامت کیش موضوع مورد بررسی و نتیجه آن ابلاغ خواهد شد.

وی در رابطه با ارائه خدمات غواصی و ادامه فعالیت غواصی تفریحی در این منطقه افزود: پروتکل های جامعه کلوپ های تفریحی توسط موسسه ورزش و تفریحات سالم و مرکز توسعه سلامت کیش بازنگری خواهد شد.

رضانیا خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش نرخ ابتلا به بیماری کووید۱۹ در این منطقه هم چنان محدودیت استفاده از ۵۰درصد ظرفیت پرسنل و ایجاد شرایط دورکاری برای کارکنانی که دارای بیماری های زمینه ای هستند به مدت دو هفته تمدید شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!