چرا خودروهای پلیس فورد محبوبیت بالایی دارند؟


چرا خودروهای پلیس فورد محبوبیت بالایی دارند؟

فورد در ماه اکتبر و با مدیرعامل جدید خود یعنی جیم فارلی تغییرات مهمی را تجربه خواهد کرد و در سال جاری هم خودروی الکتریکی موستانگ مک ای وارد بازار خواهد شد؛ اما یک‌چیز اصلاً تغییر نکرده و آن‌هم محبوبیت بالای محصولات پلیس این شرکت است. فورد چندین دهه است خودروهای پلیس آمریکا را تأمین … The post چرا خودروهای پلیس فورد محبوبیت بالایی دارند؟ appeared...

فورد در ماه اکتبر و با مدیرعامل جدید خود یعنی جیم فارلی تغییرات مهمی را تجربه خواهد کرد و در سال جاری هم خودروی الکتریکی موستانگ مک ای وارد بازار خواهد شد؛ اما یک‌چیز اصلاً تغییر نکرده و آن‌هم محبوبیت بالای محصولات پلیس این شرکت است. فورد چندین دهه است خودروهای پلیس آمریکا را تأمین می‌کند و ما هم می‌خواهیم بدانیم چرا دومین خودروساز بزرگ آمریکا دارای چنین رابطه مستحکمی با پلیس این کشور است. فورد حداقل از دهه ۹۰ تاکنون کنترل حدود نیمی از بازار خودروهای پلیس این کشور را در اختیار داشته و مدل اینترسپتور آن سهم قابل‌توجهی از بازار را به دست آورده است.

چرا خودروهای پلیس فورد محبوبیت بالایی دارند؟

در ویدئویی که CNBC منتشر کرده نگاهی نزدیک‌تر به رابطه فورد با نیروی پلیس آمریکا داریم. یکی از تحلیلگران Guidehouse Insights می‌گوید:

تأمین خودروهای پلیس بخش قابل‌توجهی از تجارت فورد را تشکیل نمی‌دهد اما معمولاً اهمیت بالایی دارد و فورد حداقل از اواسط دهه ۹۰ میلادی تاکنون بازیگر نقش اول بازار خودروهای پلیس آمریکا بوده است.

فورد اگرچه آمار رسمی فروش خودروهای پلیس خود را منتشر نکرده اما گفته که حدود دو سوم بازار را در اختیار داشته و باقی مانده بازار را نیز جنرال موتورز و فیات-کرایسلر در دست دارند.

چرا خودروهای پلیس فورد محبوبیت بالایی دارند؟

خودروی پلیس فورد اینترسپتور با فاصله زیاد محبوب‌ترین خودروی ناوگان پلیس است، خودرویی که بر پایه فورد اکسپلورر به عنوان پرفروش‌ترین شاسی‌بلند تاریخ آمریکا بنا شده است. افزایش محبوبیت این خودروها نشان می‌دهد نیروی پلیس آمریکا هم همین روند بازار را دنبال می‌کند.

چرا خودروهای پلیس فورد محبوبیت بالایی دارند؟

ادارات پلیس آمریکا از انواع مختلف خودروهای پلیس استفاده می‌کنند اما بخش اعظم آن‌ها همچنان از نوع شاسی‌بلند هستند. در واقع اینکه پرفروش‌ترین شاسی‌بلند بازار به عنوان محبوب‌ترین خودروی پلیس انتخاب شده جای تعجب چندانی ندارد.

چرا خودروهای پلیس فورد محبوبیت بالایی دارند؟

یکی از روسای اسبق پلیس نیوجرسی می‌گوید:

خودروهای پلیس فورد تقریباً همیشه بازار را در دست داشته‌اند که دلیل آن پکیج هوشمندانه و پرفورمنس خوب است. از آنجایی که خودروهای پلیس همواره پر از تکنولوژی‌های جدید هستند بنابراین انتخاب اکسپلورر به عنوان خودروی پلیس منطقی به نظر می‌رسد.

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق