رونالدو و فراموش کردن حذف از اروپا با پز دادن در مورد هیکلش


رونالدو و فراموش کردن حذف از اروپا با پز دادن در مورد هیکلش

کریستیانو رونالدو پس از حذف توسط لیون از لیگ قهرمانان اروپا حس و حال خوبی نداشت. مهاجم پرتغالی برای…

کریستیانو رونالدو پس از حذف توسط لیون از لیگ قهرمانان اروپا حس و حال خوبی نداشت. مهاجم پرتغالی برای دومین سال پیاپی در اروپا با یوونتوس حذف شد تا به نظر برسد که ترک رئال مادرید چندان هم برایش خوشایند نبوده است

اندام ورزیده رونالدو در قایق تفریحی اش

کریستیانو رونالدو این روزها برای سپری کردن تعطیلاتش به همراه نامزدش جورجینا و فرزندانش به قایق تفریحی خود رفته است. کریستیانو رونالدو روز دوشنبه در صفحه اینستاگرامش تصاویری از خودش منتشر کرد که با چهره ای خندان ادای ماهیگیری را در بیاورد تا نشان بدهد که سعی می کند تمرکزش را از فوتبال دور کند و تمرکز خود را روی ریکاوری ذهنی و آماده شدن برای فصل 21-2020 بگذارد.

بحران کرونا باعث شد تا رونالدو و خانواده اش فصلی عجیب را پشت سر بگذارند و بر خلاف معمول تا مردادماه درگیر مسابقات باشند. ستاره یوونتوس حالا فصل را در حالی به پایان رساند که مائوریزیو ساری که به هیچ وجه رابطه خوبی با او نداشت از هدایت یوونتوس کنار گذاشته شده و باید آماده کار کردن در کنار مربی جدید تیمش یعنی پیرلو باشد.

رونالدو تصویر جالبی از هیکلش نیز منتشر کرده تا به نوعی آمادگی بدنی همیشگی خود را به رخ بکشد. مارسلو مدافع چپ رئال مادرید که رابطه صمیمانه ای با رونالدو دارد هم برایش کامنت گذاشته و نوشته :" نمی توانم چیزی بگویم!"



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دلنوشته و متن زیبا در مورد امام رضا (ع)