افزایش مجدد آمار ابتلا به کرونا در مصر


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا وسیما (/) از قاهره، وزارت بهداشت مصر از شناسایی ۱۷۴ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ و فوت ۲۶ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. سخنگوی وزارت بهداشت مصر...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا وسیما از قاهره، وزارت بهداشت مصر از شناسایی ۱۷۴ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ و فوت ۲۶ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. سخنگوی وزارت بهداشت مصر اعلام کرد، تا روز دوشنبه تعداد کل مبتلایان به ۹۵ هزار و ۶۶۶ نفر افزایش یافت که از این تعداد ۵ هزار و ۳۵ نفر فوت کردند و ۵۳ هزار و ۷۷۹ نفر بهبود یافتند.

افزایش مجدد آمار ابتلا به کرونا در مصرآمار ابتلای روزانه به کرونا در مصر که طی یک ماه گذشته سیر نزولی داشت، برای چهارمین روز متوالی رو به افزایش گذاشته است. رئیس کمیته عالی مبارزه با ویروس مصر افزایش مجدد آمار روزانه ابتلا به کرونا را یک زنگ خطر دانست.

حسام حسنی گفت آمار روزانه ابتلا به کرونا در هفته‌های اخیر رو به کاهش بود و تقریباً ۹۰% کمتر شده بود، با این حال در چند روز گذشته مجدداً رو به افزایش گذاشت و این زنگ خطری است که به مردم می‌گوید همه گیری پایان نیافته و ویروس کرونا همچنان موجود است. وی به مردم هشدار داد همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه را رعایت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر