مانچینی: پیرلو دانش فوتبالی فوق العاده‌ای دارد


سرمربی تیم ملی ایتالیا گفت آندره آ پیرلو دانش فوتبالی فوق العاده‌ای دارد و اگر به دنبال یک مربی بود، برای جذب وی تلاش می‌کرد.

مانچینی: پیرلو دانش فوتبالی فوق العاده‌ای داردبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه اینترنتی ساکر نیوز، تیم فوتبال آتالانتا باید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری سن ژرمن برود و روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا در پاسخ به این پرسش که آیا شاگردان گاسپرینی می‌توانند تا پایان این رقابت‌ها پیش بروند، گفت: ”باید با آرامش به بازی با پاری سن ژرمن فکر کنیم که تیم بزرگی است و تجربه بیشتری دارد. مطمئنا پاری سن ژرمن در بهترین شرایط خود نیست. آن‌ها ادینسون کاوانی را از دست داده اند و دی ماریا، وراتی و امباپه را در اختیار ندارند و حضور چند بازیکن دیگر هم قطعی نیست. رقابت‌های داخلی آن‌ها در ماه مارس به پایان رسید، اما به هر حال آتالانتا با اعتماد به نفس زیادی به این میدان می‌رود“.
وی درباره اینکه یوونتوس مقابل لیون حذف شد و بلافاصله آندره آ پیرلو جانشین مائوریتسیو ساری شد، گفت: ”انتظار نداشتم یووه حذف شود. مطمئن بودم آن‌ها صعود می‌کنند، اما امسال وضعیت وحشتناک، غیرقابل پیش بینی و سخت بود، مخصوصا برای تیم‌هایی مانند یووه که تغییرات داشتند. ساری نتوانست سبک فوتبال خود را در تیم حاکم کند. پیرلو خوش شانس است. او در بالاترین سطح و با بهترین تیم کار خود را آغاز می‌کند“.
وی همچنین افزود: ”شاید من از سطح پایین کار خود را شروع نکردم، اما من با فیورنتینا شروع کردم، نه یوونتوس. جدا از شوخی، اگر من به دنبال سرمربی بودم، سراغ آندره آ پیرلو می‌رفتم. او مانند دنیله دروسی دانش فوتبالی فوق العاده‌ای دارد. دوست داشتم با او کار کنم. همیشه بار اولی وجود دارد. آندره آ راهی جدید را آغاز می‌کند. باید او را دنبال کنیم. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم“.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول