هالک بانک ترکیه خواستار رد کیفرخواست دادگاه آمریکا در مورد نقض تحریم‌های ایران شد


هالک بانک ترکیه خواستار رد کیفرخواست دادگاه آمریکا در مورد نقض تحریم‌های ایران شد

شفقنا- دولت آمریکا درخواست کرده بود که هالک بانک ترکیه به خاطر دور زدن تحریم‌های ایران به جریمه سنگین محکوم شود و کیفرخواستی در این باره به جریان افتاد که در 31 مارچ این بانک بی گناه شناخته شد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از رویترز هالک بانک اعلام کرد که قوانین مقرر در ایالات متحده موارد  خارج […]

هالک بانک ترکیه خواستار رد کیفرخواست دادگاه آمریکا در مورد نقض تحریم‌های ایران شدهالک بانک ترکیه خواستار رد کیفرخواست دادگاه آمریکا در مورد نقض تحریم‌های ایران شد

شفقنا- دولت آمریکا درخواست کرده بود که هالک بانک ترکیه به خاطر دور زدن تحریم‌های ایران به جریمه سنگین محکوم شود و کیفرخواستی در این باره به جریان افتاد که در ۳۱ مارچ این بانک بی گناه شناخته شد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از رویترز هالک بانک اعلام کرد که قوانین مقرر در ایالات متحده موارد خارج از آمریکا را پوشش نمی دهد.
بر اساس ادعای دادستان‌های آمریکا، هالک بانک به اجرای طرحی کمک کرده که از طریق آن ایران توانسته از عایدات حاصل از فروش نفت و گاز در بازارهای جهانی، به نام خرید دارو و مواد غذایی، استفاده کند.
گفتنی است ، دادگاه فدرال آمریکا تعقیب قضایی هالک بانک ترکیه به دلیل دور زدن تحریم‌های ایران را در ۳۱ مارچ به حال تعلیق درآورد.

اصل خبر را در رویترز ببینید .

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها