10 گوشی پرطرفدار هفته (20 مرداد)


10 گوشی پرطرفدار هفته (20 مرداد)

در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند با تغییرات بسیاری زیادی روبه‌رو می‌شویم که دلیل اصلی آن رویداد بزرگ آنپکد سامسونگ است.

10 گوشی پرطرفدار هفته (20 مرداد)

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هفته جاری تغییرات زیادی داشته است و ما می‌توانیم آن را از دستگاه‌های جدیدی که اضافه شده‌اند متوجه شویم. دلایل اصلی این تغییرات، معرفی محصولات جدید سامسونگ در رویداد بزرگ آنپکد و همچنین معرفی گوشی میان‌رده گوگل که مدت‌ها است خبر‌های زیادی را به خود اختصاص داده، هستند.

گلکسی نوت ۲۰ اولترا مطمئنا جذاب‌ترین گزینه موجود در خانواده تازه معرفی شده سامسونگ است، به قدری این دستگاه طرفدار دارد که دو نسخه 5G و 4G توانسته‌اند دو جایگاه اول فهرست محبوب‌ترین‌ها را از آن خود کنند. در مقابل این دو گوشی هوشمند محبوب، نسخه معمولی نوت ۲۰ حتی نتوانسته است که خود را به آخرین جایگاه موجود در فهرست پرطرفداترین‌ها برساند.

ممکن است پیکسل 4a از سخت افزار کمتری برخوردار باشد، اما قیمت مقرون به صرفه، فضای ذخیره سازی مناسب و توانایی گوشی‌های هوشمند گوگل در ثبت تصاویر بسیار خوب حضور این دستگاه در جایگاه سوم فهرست پرطرفدارترین‌های هفته را تضمین کرده است.

پس از این سه گوشی نوبت به محصول شرکت وان پلاس می‌رسد که هفته گذشته در مقام دوم قرار داشت. گوشی هوشمند OnePlus Nord اکنون دو پله سقوط کرده و در جایگاه چهارم قرار دارد، البته این دستگاه هنوز نسبت به گوشی‌های هوشمند هفته گذشته که در فهرست هفته جاری نیز وجود دارند بالاترین مقام را از آن خود کرده است. این دستگاه حتی از گلکسی M31s که هفته گذشته مدال طلا بر گردن انداخته بود در جایگاه بالاتری قرار دارد.

این گوشی هوشمند توسط یه دستگاه از شرکت ردمی دنبال می‌شود. گوشی ۹ پرایم که هنوز معرفی نشده بین دو دستگاه نوت ۹ پرو و نوت ۹ که به ترتیب در جایگاه‌های ششم و هشتم هستند قرار دارد. سامسونگ گلکسی A51 در مقام نهم قرار دارد و فهرست هفته جاری با ردمی ۹ تکمیل می‌شود.

گوشی‌هایی که دیگر پرطرفدار نیستند

هجوم تلفن‌های هوشمند جدید و تازه نفس به فهرست هفته جاری خبر از حذف دستگاه‌های قدیمی‌تر می‌دهد. در این میان Black Shark 3S، ردمی نوت K30 اولترا، اوپو Reno 4 و گلکسی A71 نتواستند در مقابل دیگر گوشی‌های هوشمند مقاومت کنند و حذف شدند.

بیشتر بخوانید

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۶ مرداد)

10 گوشی پرطرفدار هفته (20 مرداد)

10 گوشی پرطرفدار هفته (20 مرداد)

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حسین شریعتمداری: حمله اسرائیل مانند توپ میرزا آقاسی بود