منتظر راهکارهای خبرنگاران برای توسعه ایلام هستم


منتظر راهکارهای خبرنگاران برای توسعه ایلام هستم

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: با استقبال از نقد خبرنگاران منتظر پیشنهادات و راهکارهای سازنده توسعه ای آنان هستم.

دکتر" جهانگیر رستم زاد "در دیدار با مدیرکل ارشاد اسلامی و رییس خانه مطبوعات استان اظهار کرد: خبرنگاران چشمان بیدار جامعه اند و برای آنان همواره ارزش و جایگاه ویژه ای قایل هستم به همین خاطر انتقاد و نقد آنان را با جان و دل می پذیرم.
وی تاکید کرد: در کنار نقد باید مشورت دهی و ارایه راهکارها نیز ارایه شود تا بتوان با ارایه راهکارهای سازنده گره گشای مشکلات اقتصادی و توسعه ای استان بود.

رستم زاد با تبریک روز خبرنگار گفت: مجموعه ارشد استان به خبرنگاران و اصحاب رسانه نگاه ویژه ای دارند و نیاز است ؛خبرنگاران ضمن مجاهدت هایی که دراین حوزه دارندگاها در انعکاس اخبار حساسیت های لازم رامد نظر قرار دهند.

"عمران خودآموز " مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام نیز در این دیدار گفت: خبرنگاران و روزنامه نگاران در دوران کرونا دچار آسیب ها و مشکلات عدیده اقتصادی شدند که نیاز است برای جبران بخشی از آسیب های آنها تسهیلات حمایتی به آنان پرداخت شود.

وی گفت: : با اختصاص 200 فقره تسهیلات یارانه دار هر کدام به مبلغ 10میلیون تومان می توان به گونه ای از این فعالان رسانه ای برای تداوم فعالیت هایشان حمایت کرد.

"سامی شهبازی" رئیس خانه مطبوعات ایلام نیز در این نشست گفت: معرفی آقای رستم زاد به عنوان معاونت اموراقتصادی استان می تواند چشم انداز خوبی درتعامل به صنف رسانه رانویدبدهد

وی تصریح کرد: از آنجایی که شش نفر از خبرنگاران استان مبتلا به کرونا شده و روزنامه نگاران در این شرایط کرونایی دچار آسیب های اقتصادی زیادی شده اند نیاز است که مورد حمایت جدی و ملموس قرار گیرند.

رئیس خانه مطبوعات استان ایلام اضافه کرد: با توجه به اینکه در استان بخش خصوصی توانمندی نداریم ناگزیریم که برای حمایت از قشر خبرنگار از دولت و حمایت های دولتی بهره مند شویم.

شهبازی ادامه داد: باوجود ظهور نرم افزارهای جدید وپیام رسانه ها وکانال های خبری ؛بدون شک برای ارتقا سواد رسانه ای نیاز به آموزش حس می شود ودرصورت وجود منابع مالی خانه مطبوعات بصورت جدی به این حوزه ورود پیدا می کند

وی گفت: با توجه دادن ویژه و قابل توجه استاندار ایلام درسوق دادن و حمایت مدیران استانی به خانه مطبوعات و جایگاه آن نشان نگاه واشرافیت کامل به حوزه رسانه ومشکلات فراروی آن دارد و امیدواریم با توجه به نگاه عمیق وکادبردی استاندار به خانه مطبوعات این خانه به عنوان مرجع تقویت مشکلات صنفی رسانه ها بتواندضمن خدمتگزاری به صاحبان قلم ،جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس