توزیع بیش از 1000 سبد غذایی با اجرای طرح اطعام غدیر در اصفهان


توزیع بیش از 1000 سبد غذایی با اجرای طرح اطعام غدیر در اصفهان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان از توزیع بیش از 1000 سبد غذایی با اجرای طرح اطعام غدیر در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی در اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، انصاری طادی گفت: در طرح اطعام غدیر خیّرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان بیش از 1000 سبد های غذایی شامل برنج، روغن ،ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی، گوشت و مرغ را تهیه و به دست نیازمندان شناسایی شده می رسانند.

وی اظهار کرد: این طرح با تاسی از سیره امیرالمومنین حضرت علی (ع) و در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص کمک های مؤمنانه با حضور همدلانه مردم نیکوکار و خیرین گرامی برگزار شد .

این مقام مسئول با بیان اینکه هدف این طرح کمک به نیازمندان جامعه با حفظ کرامت آنان است، افزود: گروه هدف طرح اطعام غدیر افراد نیازمند و بی‌بضاعت شناسایی شده‌ای هستند که مستحق دریافت این کمک‌ها می باشند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از اعمال سفارش شده در روز غدیر اطعام است، به همت خیرین و داوطلبان این جمعیت تعداد 1000 پرس غذای گرم نیز تهیه و در روز عید بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

انصاری طادی با اشاره به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا تصریح کرد: 10 هزار بسته های بهداشتی آماده شده شامل مواد ضدعفونی کننده ، ماسک و .... در بین بیماران خاص توزیع شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)