رسانه‌ها برای حل مشکلات جامعه با پلیس همکاری کنند


رسانه‌ها برای حل مشکلات جامعه با پلیس همکاری کنند

خرم آباد- ایرنا- فرمانده انتظامی سلسله گفت: همکاری رسانه‌ها با پلیس در راستای فرهنگ‌سازی می تواند به رفع مشکلات جامعه کمک کند.

سرهنگ عسکر عیسایی روز دوشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان در سالن جلسات فرماندهی با اشاره به معضل گره های کور ترافیکی شهر الشتر، اظهار داشت: همه معضل ترافیک به کم کاری پلیس بازنمی گردد بلکه نیازمند فرهنگ سازی هایی هستیم که اصحاب رسانه می توانند نقش موثری در این زمینه ایفا نمایند.

وی با اشاره به طرح جمع آوری موتورها و خودروهای بدون پلاک در شهرستان و بازتاب های متفاوتی که در فضای مجازی و حقیقی داشت، عنوان کرد: متاسفانه برخی قلم به دستان بدون هیچ تحقیقی در راستای صحت این اظهارنظرها اقدام به نشر آنها می کنند و باعث تشویش اذهان عمومی و بی اعتمادی به زحمات پلیس می شوند.

سرهنگ عیسایی با تاکید بر اینکه هدف پلیس کسب رضایتمندی شهروندان و خدمت به آنها است، ادامه داد: بسیاری از شهروندان از اجرای این طرح استقبال کردند در حالی که برخی دیگر که از اجرای قانون گریزان هستند، سعی می کنند خدمات صورت گرفته در راستای ایجاد امنیت و آسایش شهروندان را به حاشیه ببرند.

وی با اشاره به اینکه در طرح جمع آوری خودروها و موتورهای بدون پلاک توانستیم تعداد ۲۱ وسیله نقلیه سرقتی را کشف کنیم، افزود: تعداد ۱۵ دستگاه از آنها موتور و مابقی خودرو بودند و این برای پلیس اقدامی بسیار راضی کننده بود چرا که برخی از مالکان در شرایط فعلی وسایل نقلیه خود را به سختی تهیه کرده اند و از انصاف به دور است که یکشبه حاصل زحمت آنها توسط عده ای قانون شکن غارت شود.

فرمانده انتظامی سلسله خاطرنشان کرد: پلیس در اجرای طرح های خود به دنبال قانون گریزها، عمده و خرده فروشان مواد مخدر، مخلان نظم و امنیت اجتماعی و کسانی است که با تیراندازی سعی در ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان هستند و در این مسیر با کسی تعارفی ندارد و برخوردها محکم و با اقتدار خواهد بود.

سرهنگ عیسایی با اشاره به تلاش های شبانه روزی پلیس در راستای ارتقای امنیت اجتماعی شهروندان، اظهار داشت: مردم از پلیس انتظار دارند و حتی در برخی موارد ممکن است برخی کوتاهی های موجود را به پلیس نسبت دهند بنابراین گزارش عملکردهای شبانه روزی پلیس از طریق رسانه ها می تواند منجر به ایجاد حس امنیت و آرامش بیشتر در شهروندان شود چرا که پلیس را در کنار خود احساس می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟