پرده های جدید از پرونده ویلموتس


پرده های جدید از پرونده ویلموتس

اخباری که درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت مارک ویلموتس از فدراسیون فوتبال منتشر شده، نگران‌کننده به نظر می‌رسد. نوشته پرده های جدید از پرونده ویلموتس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

پرده های جدید از پرونده ویلموتس

قاضی هلندی پرونده ویلموتس و نگرانی فدراسیون
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۶
پرده های جدید از پرونده ویلموتس

اخباری که درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت مارک ویلموتس از فدراسیون فوتبال منتشر شده، نگران‌کننده به نظر می‌رسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون جهانی فوتبال در شرایطی پنجشنبه این هفته به پرونده شکایت ویلموتس رسیدگی خواهد کرد که قاضی منتخب فیفا برای این پرونده اعتراض فدراسیون فوتبال را به همراه داشته.

روى ورمر هلندى که قاضی پرونده ویلموتس است، در چند وقت اخیر تنها قاضى پرونده شکایت برانکو از پرسپولیس بود و اتفاقا در آن پرونده هم به نفع برانکو راى داده است. بررسی ها نشان می‌دهد در بیش از ٩٠ درصد پرونده هایى که از سوی این قاضى تصمیم گیرى شده به نفع بازیکن و مربى راى صادر شده است و انتخاب این قاضى براى پرونده به این مهمى از طرف فیفا مورد سوال است.

این سایت از قول یکی از مدیران فدراسیون نوشته که آنها بابت انتخاب این قاضی به فیفا اعتراض کرده‌اند و خواهان تغییر قاضی شده‌اند.

گویا در پرونده های مهم کمیته تعیین وضعیت سه قاضی برای صدور رای انتخاب می کند. یک قاضی نماینده مربی و بازیکن، یک قاضی نماینده باشگاه و فدراسیون و یک قاضی هم رییس کمیته تعیین وضعیت و حالا انتخاب یک قاضی عجیب است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن