برگزاری کلاس‌های 2 ماهه آموزش همگانی مقابله با مخاطرات


برگزاری کلاس‌های 2 ماهه آموزش همگانی مقابله با مخاطرات

فتحی درباره جزئیات برگزاری کلاس‌های آموزش همگانی برای مقابله با مخاطرات در استان تهران توضیحاتی داد.

برگزاری کلاس‌های 2 ماهه آموزش همگانی مقابله با مخاطرات

شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت آموزش‌های همگانی شهروندان در مقابله با مخاطرات گفت: شکل آموزش‌هایی که در این کلاس‌ها به مردم استان تهران ارائه می‌شوند بر اساس نحوه مقابله با هرگونه مخاطرات و مصدومان حوادث است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران افزود: مربیان کار آموزش نحوه مقابله با مخاطرات را در محیط‌هایی مانند سوله‌های مدیریت بحران و سراهای محله‌ها به داوطلبان ارائه می‌کنند و این شکل از آموزش‌ها در روستاها با عنوان خانه هلال تعقیب می‌شود.

فتحی تصریح کرد: آموزش‌های ارائه شده به افراد داوطلب شرکت کننده در کلاس‌ها بر اساس سر فصل‌های مشخص انجام می‌شود و باید گفت این ظرفیت برای برپایی کلاس‌ها در تمام استان موجود است و افراد متقاضی می‌توانند به دفاتر هلال احمر در استان جهت ثبت نام شرکت کنند.

او در پاسخ به این سوال که مدت زمان آموزش همگانی مقابله با مخاطره‌ها به چه شکل است؟ بیان کرد: در حال حاضر کلاس‌ها در بازه زمانی دو ماهه تشکیل می‌شوند.

بیشتر بخوانید

واکنش هلال احمر به حواشی ارسال کمک‌های دارویی ایران به لبنان دومین هواپیمای حامل کمک ایران وارد فرودگاه بین‌المللی بیروت شد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس