یکهزارو 577 داوطلب پلدختری امسال در کنکور شرکت می‌کنند


یکهزارو 577 داوطلب پلدختری امسال در کنکور شرکت می‌کنند

خرم‌آباد- ایرنا- مدیرآموزش و پرورش پلدختر گفت:یک هزارو 577 داوطلب در این شهرستان امسال در آزمون سراسری به رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در پلدختر ، کورش احمدی روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پلدختر اظهارداشت: ۱۳ حوزه امتحانی در این شهرستان برای این داوطلبان که شامل ۹۲۶ داوطلب در رشته علوم تجربی ، ۴۲۳ داوطلب علوم انسانی ، ۵۹ داوطلب ریاضی ، ۱۰۹ داوطلب زبان خارجه و ۶۰ نفر در رشته هنر هستند آماده شده است.

به گفته وی آزمون سراسری در این شهرستان طی چهار روز از ۲۹ مردادماه جاری تا یکم شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.

وی افزود: آزمون رشته علوم تجربی به تفکیک با شرکت ۵۲۸ داوطلب دختر در چهار حوزه و ۳۹۸ داوطلب پسر در سه حوزه و آزمون رشته انسانی با شرکت ۲۱۶ داوطلب دختر در ۲ حوزه و ۲۰۷ داوطلب پسر در یک حوزه امتحانی برگزار می شود.

احمدی افزود: آزمون رشته ریاضی و فنی با ۵۹ داوطلب دختر و پسر صبح پنجشنبه ۳۰ مردادماه جاری در حوزه امتحانی دبیرستان نمونه دانش و آزمون سراسری زبان های خارجه با ۱۰۹ داوطلب دختر و پسر صبح شنبه یکم شهریورماه سال جاری در دبیرستان شاهد دوره اول پسرانه برگزار خواهد شد.

وی همچنین گفت: آزمون سراسری رشته هنر با ۶۰ داوطلب دختر و پسر صبح چهارشنبه ۲۹ مردادماه جاری در حوزه امتحانی دبیرستان شاهد دوره اول پسرانه برگزار می شود و ۱۱۰ داوطلب دختر رشته علوم انسانی صبح پنجشنبه ۳۰ مردادماه جاری در حوزه امتحانی دبیرستان شاهد دوره اول پسرانه و ۱۰۶ داوطلب دختر این رشته در حوزه امتحانی نماز خانه دبیرستان شهیده مهناز کاییدی و همزمان ۲۰۷ داوطلب پسر در سالن ورزشی کانون رشد پلدختر با هم به رقابت می پردازند.

مدیر آموزش و پرورش پلدختر گفت: همچنین ۲۰۰ داوطلب پسر صبح جمعه ۳۱ مردادماه در سالن ورزشی کانون رشد و ۱۳۸ داوطلب پسر نیز همزمان در حوزه امتحانی هنرستان حضرت رسول (ص) با هم رقابت می کنند.

احمدی افزود:با توجه به شدت گرما و شرایط آب و هوایی منطقه حوزه های برگزاری آزمون سراسری دارای کولرهای آبی هستند که پاسخگو نیست ، بنابر این از فرماندار شهرستان درخواست می شود تمهیداتی اندیشیده شود تا قبل از برگزاری آزمون این حوزه ها به سیستم کولرهای گازی مجهز شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...