تمامی تمهیدات بهداشتی برگزاری کنکور در استان مرکزی اندیشیده شده


تمامی تمهیدات بهداشتی برگزاری کنکور در استان مرکزی اندیشیده شده

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: الزامات و تهمیدات بهداشتی برای برگزاری کنکور در استان اندیشیده شده است.

بهروز اکرمی بیستم مردادماه در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری کنکور در استان مرکزی بیان کرد: مقرر شده است که تمامی مراکز آزمون روزهای قبل از برگزاری، کنترل و ضدعفونی شده و فاصله دو متری بین داوطلبان کنکور حتما باید رعایت شود.

وی با تاکید بر اینکه استفاده داوطلبان از ماسک امری الزامی و ضروری است، افزود: دو ویدئو توسط دانشگاه اراک در خصوص مسائل اجرایی کنکور و مباحث بهداشتی از سوی دانشگاه علوم پزشکی تهیه و در فضای مجازی منتشر و بازنشر می شود تا خانواده ها بیشتر در جریان الزامات بهداشتی قرار گیرند.

اکرمی تصریح کرد: افرادی که دارای مشکل بهداشتی باشند در محل ایزوله و خارج از محل آزمون در کنکور شرکت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه تمامی مراکز آزمون باید دارای تهویه مناسب باشند و جریان هوا در این محل ها وجود داشته باشد، افزود: قبل و پس از آزمون به هیچ عنوان نباید تجمعاتی شکل گیرد و بهتر است که خانواده های داوطلبان آنها را همراهی کنند چراکه محلی برای استقرار خانواده ها در طول زمان برگزاری آزمون وجود ندارد.

معاون استاندار مرکزی اضافه کرد: در تمامی مراکز آزمون، کارشناسان بهداشتی و تکنسین های اورژانس مستقر خواهند بود و در مراکز شلوغ، آمبولانس برای موارد احتمالی حضور دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل