بانک‌ها با واحدهای خوش حساب همراهی بیشتری داشته باشند


بانک‌ها با واحدهای خوش حساب همراهی بیشتری داشته باشند

استاندار ایلام گفت: تمام تلاش مجموعه دولت برداشتن موانع از پیش پای تولید و تسهیل امور برای تحقق شعار جهش تولید است.

«قاسم سلیمانی‌دشتکی» در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام اظهار کرد: به عنوان مجموعه دولت باید با همراهی با واحدهای تولیدی در این شرایط سخت تحریم و کرونا حمایت خود را نشان دهیم و نباید عده‌ای با سنگ‌اندازی و سخت‌گیری و اعمال جرایم، فشار مضاعفی بر واحدهای تولیدی وارد کنند.

وی تاکید کرد: بانک‌ها، بیمه و مالیات باید با دقت نظر و توجه بیشتری با واحدهایی که در دوران کرونا تعطیل شده و با مشکلات عدیده مواجه شده‌اند، داشته باشند و تقسیط بدهی‌ها و حذف برخی جرایم را بپذیرند و بانک‌ها نیز با مجریان واحدهای تولیدی که به موقع بدهی‌های بانکی را پرداخت می‌کنند، منابع دولت را باز می‌گردانند و خوش‌حساب هستند علاوه بر حذف جرایم در آزادسازی مازاد وثایق همراهی کنند.

استاندار ایلام بر ضرورت تداوم جلسات ستاد تسهیل برای رفع موانع تولید و گره‌گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی استان تاکید کرد و گفت: تمام تلاش مجموعه دولت برداشتن موانع از پیش پای تولید و تسهیل امور در این شرایط است تا بتوان شعار جهش تولید را محقق کرد.

در این نشست شش طرح مرغداری، بسته‌بندی مرغ و ماهی، مجتمع گردشگری آلامتو، بیمارستان کوثر و ۲ طرح بسته‌بندی گوشت بررسی و مصوباتی در راستای رفع مشکلات آنها تصویب شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا