بانک‌ها با واحدهای خوش حساب همراهی بیشتری داشته باشند


بانک‌ها با واحدهای خوش حساب همراهی بیشتری داشته باشند

استاندار ایلام گفت: تمام تلاش مجموعه دولت برداشتن موانع از پیش پای تولید و تسهیل امور برای تحقق شعار جهش تولید است.

«قاسم سلیمانی‌دشتکی» در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام اظهار کرد: به عنوان مجموعه دولت باید با همراهی با واحدهای تولیدی در این شرایط سخت تحریم و کرونا حمایت خود را نشان دهیم و نباید عده‌ای با سنگ‌اندازی و سخت‌گیری و اعمال جرایم، فشار مضاعفی بر واحدهای تولیدی وارد کنند.

وی تاکید کرد: بانک‌ها، بیمه و مالیات باید با دقت نظر و توجه بیشتری با واحدهایی که در دوران کرونا تعطیل شده و با مشکلات عدیده مواجه شده‌اند، داشته باشند و تقسیط بدهی‌ها و حذف برخی جرایم را بپذیرند و بانک‌ها نیز با مجریان واحدهای تولیدی که به موقع بدهی‌های بانکی را پرداخت می‌کنند، منابع دولت را باز می‌گردانند و خوش‌حساب هستند علاوه بر حذف جرایم در آزادسازی مازاد وثایق همراهی کنند.

استاندار ایلام بر ضرورت تداوم جلسات ستاد تسهیل برای رفع موانع تولید و گره‌گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی استان تاکید کرد و گفت: تمام تلاش مجموعه دولت برداشتن موانع از پیش پای تولید و تسهیل امور در این شرایط است تا بتوان شعار جهش تولید را محقق کرد.

در این نشست شش طرح مرغداری، بسته‌بندی مرغ و ماهی، مجتمع گردشگری آلامتو، بیمارستان کوثر و ۲ طرح بسته‌بندی گوشت بررسی و مصوباتی در راستای رفع مشکلات آنها تصویب شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟