کمک جهاددانشگاهی به جریان صحیح اطلاع‌رسانی قابل تقدیر است


کمک  جهاددانشگاهی به جریان صحیح  اطلاع‌رسانی قابل تقدیر است

مسئول روابط عمومی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، مسئول سازمان بسیج رسانه استان و مسئول فضای مجازی سپاه استان از خبرگزاری ایسنا بازدید کردند.

«سید مجتبی عبدالهی» مسئول روابط عمومی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در این دیدار اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط موجود برگزاری برنامه ای متمرکز به منظور تجلیل از اصحاب فرهیخته رسانه استان امکان‌پذیر نشد و وظیفه خود دانستیم که به نیابت از اصحاب رسانه با حضور در دفاتر خبرگزاری‌ها، از تلاش های یکساله این عزیزان قدردانی شود.

وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های خبرگزاری ایسنا، در پوشش اخبار مربوط به فعالیت‌های سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، تصریح کرد: خوشبختانه جهاددانشگاهی استان با دارا بودن خبرگزاری‌های دانشجویان ایران(ایسنا) و خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) توانسته است به جریان صحیح اطلاع‌رسانی کمک‌های ماندگاری کند.

«محمد علی‌نظری» مسئول سازمان بسیج رسانه استان ایلام نیز در این دیدار، با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، اظهار کرد: شیهد صارمی به عنوان یک خبرنگار کار بسیار بزرگی را در عرصه اطلاع رسانی بنیان نهاد و با خون خود،جریان رسانه ای انقلابی و واقعی را ماندگار کرده است.

وی تصریح کرد: تلاش کردیم که برنامه ای را برای گرامیداشت روز خبرنگار برای تجلیل از اصحاب رسانه استان برگزار کنیم، اما شرایط کرونا به ما این اجازه را نداد که در چنین برنامه ای از یک سال تلاش اصحاب رسانه استان تجلیل شود و به نیابت و نمایندگی از اصحاب رسانه، از تعدادی از دفاتر خبرگزاری های استان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار بازدید شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان ایلام با اشاره به حمایت و تلاش در راستای بهبود روند فعالیت ها و رسالت خطیر خبرنگاران استان، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی و رایزنی هایی برای پوشش بیمه حوادث و غرامت خبرنگاران استان در حال انجام است و امید است که با انجام این امر، اتفاق بسیار شایسته ای در راستای حمایت از فعالیت رسانه ای خبرنگاران در پوشش رویدادهای خبری انجام شود.

وی با اشاره به آموزش‌های کاربردی جهاددانشگاهی ، تصریح کرد: سازمان بسیج رسانه سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام مصمم است از این فرصت برای آموزش خبرنگاران عضو این سازمان در زمینه های مختلف استفاده کند.

«یاسر بیگ‌زاده» مسئول فضای مجازی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام نیز در این نشست گفت: خوشبختانه خبرگزاری ایسنا در استان، علاوه بر امیدآفرینی در سطح جامعه، آداب حرفه ای رسانه و اخلاق مداری را سرلوحه کار رسانه ای خود قرار داده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !