از «جامعه ما» رونمایی می‌شود


از «جامعه ما» رونمایی می‌شود

مراسم رونمایی از کتاب «جامعه ما» نوشته سیدمنذر حکیم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین، مراسم رونمایی از «کتاب جامعه ما» از سوی انتشارات سروش، روز دوشنبه (۲۷ مرداد ۱۳۹۹) از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

در این مراسم آیت‌الله سیدمنذر حکیم، مولف اثر، مسعود فکری، مترجم کتاب، سیدمهدی اعتمادی‌فرد، رییس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینعلی سعدی، رییس دانشگاه امام صادق، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا و مهدی حسین‌زاده از استادان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، رافائل مائوریلو، استاد دانشگاه علامه طباطبایی، محمدرضا روحانی، استاد دانشگاه امام صادق (ع)، سید رائد العبیدی، استاد جامعه المصطفی العالمیه و استادانی از مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و پژوهشگاه تخصصی شهید صدر حضور خواهند داشت و به ارائه نظر و بررسی کتاب خواهند پرداخت.

در معرفی ناشر از کتاب یادشده عنوان شده است: «جامعه ما» دربردارنده مسائل اجتماعی و مبنای جامعه‌شناختی اسلام بر اساس نگرش شهید آیت‌الله سیدمحمدباقرصدر است.

از «جامعه ما» رونمایی می‌شود

در این کتاب مطالب شهید صدر نه به شیوه خطابی و جدل، بلکه از باب یک منطق مستدل و محکم مطرح می‌شود، که در کلاس‌های درس به صورت اختصاصی و یا سخنرانی‌های خود به آن‌ها اشاره داشته‌، اما فرصت تالیف کتاب را پیدا نکرد که در نهایت توسط شاگرد او سیدمنذر حکیم گردآوری و منتشر شده است.

۲۵۸۲۴۵

کد خبر 1420055

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403