طرح استفاده از نمونه آزمایشی کمربند ایمنی کار در ارتفاع در استان مرکزی اجرا شد


طرح  استفاده از نمونه آزمایشی کمربند ایمنی کار در ارتفاع در استان مرکزی اجرا شد

اراک - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: طرح استفاده از نمونه آزمایشی کمربند هارنس( کمربند ایمنی کار در ارتفاع) در مسیر تحقق پروژه‌های پویش الف - ب وزارت نیرو در این شرکت اجرا شد.

«محمد اله‌داد» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رساندن خطر سقوط قبل از استقرار کامل روی شبکه به حد صفر، انجام تعمیرات ایمن روی شبکه‌ها، امداد و نجات افراد حادثه دیده از روی شبکه و اجرای کامل ماده قانونی حفاظت کار در خصوص مهار فرد صعود کننده از اهداف این طرح است.

وی بیان کرد: صعود و فرود برقکاران از پایه‌های برق با استفاده از یراق بومی‌سازی شده و به وسیله کمربند هارنس انجام می‌شود و کمربندهای قدیمی جمع آوری شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: براساس مطالعات علمی صورت گرفته توسط دفتر ایمنی شرکت توزیع نیروی برق این استان و تحلیل سلسله مراتب ایمنی، این فناوری از ضریب ایمنی نزدیک به ۹۹ درصد برخوردار است.

اله‌داد تصریح کرد: تهیه مشخصات فنی و الزامات بکارگیری سیستم جلوگیری از سقوط هارنس یکی از ماموریت‌های ویژه ملی ابلاغیه توانیر از جانب وزارت نیرو است که در شرکت توزیع برق استان مرکزی کلید خورده است.

افتتاح ۲۵۰ پروژه برق، آب و فاضلاب با سرمایه گذاری ۵۰ هزار میلیارد تومان تا پایان سال‌جاری از برنامه‌های پویش "الف - ب - ایران" است که هم اکنون در نقاط مختلف کشور در حال اجراست.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و تعداد مشترکان برق آن۷۴۰ هزار مورد است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس زن فوق جذاب احمد مهران ‌فر + بیوگرافی و صفر تا صد خصوصی ترین ها