فرماندار: تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور در پلدختر اندیشیده شده است


فرماندار: تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور در پلدختر اندیشیده شده است

خرم آباد - ایرنا - فرماندار پلدختر گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور سراسری مطابق با پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان اندیشیده شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن رضاییان روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پلدختر اظهار داشت: کنکور آزمونی است که دانش آموزان در آن باید نتیجه یک سال زحمات تحصیلی خود را ببینند از این رو مسوولان باید تلاش کنند این آزمون به بهترین نحو ممکن با آرامش و امنیت کامل برگزار شود.

وی گفت: استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی در محل برگزاری آزمون در اولویت قرار دارد و با توجه به وجود استرس به جهت شرایط موجود که ممکن است در بین دانش آموزان ایجاد شود ، اطراف هر حوزه باید خالی از سرو صدای و عوامل مخل باشد.

به گفته وی نکات لازم و پیام های بهداشتی در فاصله زمانی باقی مانده تا برگزاری آزمون سراسری از طریق رسانه ها و فضای مجازی در اختیار خانواده ها و دانش آموزان قرار گیرد.

رضاییان یادآورشد:متولیان برگزاری آزمون سراسری بایستی تصمیم ها و دستورالعمل های کشوری ستاد مبارزه با کرونا را به بهترین شکل ممکن در برگزاری این رویداد بزرگ علمی با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی اجرا کنند.

فرماندار پلدخترگفت: شهرداری و شبکه بهداشت با همکاری محل حوزه های برگزاری آزمون را در شهرستان به نحو احسن ضدعفونی و گندزدایی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا