نمایندگان دنبال جذب اعتبار و بهره‌برداری از سد تاج امیر باشند


نمایندگان دنبال جذب اعتبار و بهره‌برداری از سد تاج امیر باشند

امام جمعه دلفان گفت: سد تاج امیر علاوه‌بر تأمین آب آشامیدنی شهر نورآباد به توسعه گردشگری این شهرستان نیز کمک می‌کند که انتظار داریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای حل مشکلات اعتباری این سد فعالیت کرده و موجبات بهره‌برداری از این سد را برای مردم در آینده نزدیک فراهم کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر جمیاری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به این‌که در حال حاضر مردم با مشکلات اقتصادی و گرانی مواجه‌اند، اظهار کرد: مشکل اصلی جوانان ما اشتغال است.

وی تأکید کرد: دولت باید به فکر اشتغال جوانان باشد و مشکلات اقتصادی را جدی بگیرد چون مردم به سختی زندگی خود را اداره می‌کنند.

جمیاری با قدردانی از اقدامات قوه قضاییه در برخورد با مفسدان اقتصادی، افزود: قوه قضائیه با حاشیه‌سازی در برخورد با مفسدان اقتصادی که بیت المال را غارت می‌کنند کوتاه نخواهد آمد و مردم حامی آن‌ها هستند.

امام جمعه دلفان با اشاره به این‌که امروز ایجاد شغل برای یک جوان احیای آن جوان است، تصریح کرد: همه ما در وجود مشکلات در جامعه مقصر هستیم و باید دنبال این باید که مشکل و گرفتاری مردم را رفع کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مدیران از فرصت خدمت برای رفع مشکلات مردم استفاده کنند، گفت: باید فارغ از جریان های سیاسی به مردم خدمت کنیم.

جمیاری با اشاره به این‌که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید در جهت رفع مشکلات مردم گام بردارند، افزود: این امر با مدیریت جهادی و نظارت بر عملکرد قوه مجریه در سطح کلان کشوری و همچنین استان و شهرستان قابل اجراست.

امام جمعه دلفان با اشاره به کمبودهای این شهرستان در زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، عنوان کرد: از نمایندگان انتظار می‌رود در زمینه طرح و حل مشکلات جوانان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، معیشتی، مسکن و ازدواج ورود پیدا کنند.

وی با اشاره به وضعیت سد تاج‌امیر که کلنگ ساخت آن در سال ۹۱ بر زمین زده شده، گفت: این سد علاوه‌بر تأمین آب آشامیدنی شهر نورآباد به توسعه گردشگری این شهرستان نیز کمک می‌کند که انتظار داریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای حل مشکلات اعتباری این سد فعالیت کرده و موجبات بهره‌برداری از این سد را برای مردم در آینده نزدیک فراهم کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...