فرمانده انتظامی کردستان: رسانه‌ها در ارتقای امنیت اجتماعی همراه پلیس هستند


فرمانده انتظامی کردستان: رسانه‌ها در ارتقای امنیت اجتماعی همراه پلیس هستند

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه سرعت، صحت و دقت رسالت اصلی رسانه‌هاست، گفت: خبرنگاران و اهالی خبر و رسانه در ایجاد و ارتقای امنیت اجتماعی همراه پلیس هستند.

به گزارش ایرنا، سردار علی آزادی روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: رسانه ها در جهت آگاهی مردم و بصیرت افزایی و ترسیم راه بسیار خوب عمل کرده و افتخار داریم به عنوان یک نهاد انقلابی انتقادات اهالی رسانه را شنوا هستیم.
وی اضافه کرد: خبرنگاری ترکیبی از عشق و هنر است و رسالت شما در زمینه سرعت دقت و صحت بوده که این سه شاخص تاثیر گذاری در ارتقای امنیت اجتماعی در حوزه انتظامی برداشته شود.
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی کردستان نیز در این جلسه گفت: رسانه‌ها بخش جدایی ناپذیر جامعه و مردم هستند و با توجه به رسالت ارتباطی خود می توانند نقش تعیین کننده ای را ایفا کنند.
سرهنگ امیر هوشنگ حیدریان افزود: نیروی انتظامی، رسانه ها را به عنوان پل ارتباطی خود با مردم می‌داند که بازویی محکم در جلب اعتماد افکار عمومی هستند.
وی با اشاره به اینکه دو مقوله احساس امنیت و امنیت از ابزارهای مهم توسعه یافتی در جامعه است، اضافه کرد: انتظار داریم رسانه ها در ارتباط پلیس و مردم با تهیه اخبار به امید آفرینی و امید بخشی همانند گذشته توجه ویژه‌ به آرامش و امنیت جامعه داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی