100 واحد تولیدی سیستان و بلوچستان به چرخه تولید بازگشتند


100 واحد تولیدی سیستان و بلوچستان به چرخه تولید بازگشتند

زاهدان- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌از 100 واحد تولیدی این استان با رفع موانع سال گذشته به چرخه تولید بازگشتند.

ماندانا زنگنه یکشنبه شب در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید سیستان و بلوچستان اظهارداشت: علاوه بر این تعداد واحد صنعتی، ۱۱ طرح کشاورزی و ۴۹ واحد شیلاتی با مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید سال گذشته مجدد احیا شدند که سبب شد تا میزان نرخ واحدهای فعال شده در سال ۹۸ را نسبت به سال ۹۷ رشدی ۴۵ درصدی داشته باشد.

وی گفت:‌ با توجه به اهمیت رونق اقتصادی سیستان‌و بلوچستان رفع موانع تولید به طور ویژه در دستور کار این معاونت قرار دارد.

معاون امور هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در این نشست نمایندگان بانک و واحدهای معدنی نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را برای برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی مطرح کردند.

وی بیان کرد: ایجاد زمینه مناسب برای جذب سرمایه گذاران، ایجاد تولید و اشتغال از جمله محورهایی بوده که در سیستان و بلوچستان مورد توجه قرار گرفته است.

زنگنه اظهارداشت: واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان پس از رفع مشکلات پیش رو با افزایش فعالیت و خط تولید بیشتر در ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار و رونق اقتصادی

این استان نقش مهم و موثری ایفا کنند.

وی بیان کرد: در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی از چهار سال گذشته ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با هدف رفع مشکلات و رونق تولید اقتصادی کشور ایجاد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این ستاد در استان از همان چهار سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و عملکرد قابل قبولی داشته است افزود: پارسال ستاد تسهیل و رفع موانع این استان ۳۶ نشست برگزار کرد که منجر به ۲۹۵ مصوبه شد.

وی خاطرنشان کرد: طی سال‌های گذشته واحدهای مختلفی به دلایل متعدد دچار مشکل شده بودند که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید سیستان و بلوچستان با حضور نمایندگان واحدهای تولیدی و دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل مورد بررسی قرار گرفتند و پس از رفع مشکلات ایجاد شده به چرخه تولید و اقتصاد این استان بازگشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی